Jump to content
PatrickW

Speciale Editie van wekelijkse OWN-blog

Een jaar geleden verscheen de eerste editie van OWN, Oceans Weekly News, als wekelijks krantje van The Oceans, een van de corporations binnen het "Gangs en Corporations" systeem op ons forum.

Vanavond, 1 jaar later, zal de 50e editie verschijnen en dat belooft een hele speciale te worden.

Naast allerlei speciale rubrieken, zal er een competitie worden georganiseerd bestaande uit verschillende onderdelen. Daarmee zijn prachtige prijzen te winnen. Het gaat daarbij om unieke GTA en GTAgames.nl gerelateerde prijzen die je nergens in een winkel kunt kopen.

Ik raad alle GTA en gtagames.nl fans dus aan, om vanavond om 10 uur klaar te zitten, op het moment dat de 50e editie online gaat. Daarin zal alles worden uitgelegd en kan de strijd om de prachtige prijzen beginnen.

Om de feestvreugde op het redactie kantoor te vergroten hebben wij namens de GTAgames crew deze taart laten bezorgen, waarmee we de hele OWN redactie van harte feliciteren met deze mijlpaal, en bedanken voor al het werk dat ze erin hebben gestopt. Hopelijk kunnen we volgend jaar rond deze tijd, de volgende taart laten bezorgen.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Recommended Posts

Ik ga eerst Star Wars 5 zien. Daarna ga ik OWN wel even kijken, wordt vast leuke editie. Had net nog een gesprek met een paar mensen van OWN, en het beloofd goed te worden ^^

EDIT: ik ga om half 11 kijken, me ouders willen nog niet :puh: Dus dan mis ik het niet xD

Bewerkt: door Typhoon

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Woooow geil! Iedereen die hier zijn steentje aan bijgedragen heeft: mijn complimenten, het ziet er echt super uit. Alleen die skin al. _O_ Dat is momenteel het enige wat ik erover kan zeggen. :puh:

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Woooow geil! Iedereen die hier zijn steentje aan bijgedragen heeft: mijn complimenten, het ziet er echt super uit. Alleen die skin al. _O_ Dat is momenteel het enige wat ik erover kan zeggen. :puh:
Ik heb niks meer aan jouw toe te voegen (buiten dat we weer moeten shoutcasten, maar dat terzijde). Hij is echt super mooi! Ik ben blij dat ik zelf weer mee mag werken (als er een rubriek vrij is) en dat het er zo mooi uit ziet. Hiep... Hoera... Hieper de Piep... In de Gloria (ik weet niet of hij klopt, tis al weer een aantal jaar geleden hé :schater: ).

:tu:

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Gefeliciteerd OWN!

De tijd gaat snel, weer nog dat ik nu vorig jaar starte samen met OWN waar ik grappenhap deed. Zijn erg fijne en leuke herrinneringen.

Ik hoop dat OWN snel zijn 2de verjaardag mag vieren en zo nog een paar jaren mag doorgaan!

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik hoop dat OWN snel zijn 2de verjaardag mag vieren en zo nog een paar jaren mag doorgaan!

?? Ik weet niet hoe je dat voorelkaar wilt krijgen maar als het je binnen een jaar lukt vind ik het knap ^_^ .

Gefeliciteerd OWN, ik lees jullie krant iedere week en ik vind het erg leuk :D . Al 50 edities... ga zo door :tu:.

Overigens, ik vind de interviews van Mirrrr en Jowx altijd het leukst jammer dat ze ermee stopt :-( ...

@hieronder: lol, ik begreep je wel hoor :7...

Bewerkt: door Jow Tommy Verceti

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

?? Ik weet niet hoe je dat voorelkaar wilt krijgen maar als het je binnen een jaar lukt vind ik het knap ^_^ .

Gefeliciteerd OWN, ik lees jullie krant iedere week en ik vind het erg leuk :D . Al 50 edities... ga zo door :tu: .

Overigens, ik vind de interviews van Mirrrr en Jowx altijd het leukst jammer dat ze ermee stopt :-( ...

Om het anders te zeggen zodat je het wel verstaat: Hop naar de 2de verjaardag van OWN!

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

• Create New...