EXIT Geplaatst: 28 juli 2007 Rapport Geplaatst: 28 juli 2007 (bewerkt) hey ik zoek een programma waardoor ik de x en de y van de rechter joystick als muis kan bewegen zodat ik met de camera kan bewegen in GTA VC deze heb ik Dual trigger force gamepad PS2/PC 3.3 controller >>> Door Preddy: Fixed <<< Bedankt Bewerkt: 28 juli 2007 door EXIT Reageren
kristof01 Geplaatst: 8 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2007 Volgens mij ligt je probleem aan de instellingen van je spelbesturing, en hoe deze geconfigureerd zijn. Ga naar: Configuratiescherm -> Printers en andere harware -> Spelbesturingen. Klik daarna op 'toevoegen'. Je zult een hele lijst met spelbesturingenstaan, selecteer jou spelbesturing. Normaal gezien staat het er wel tussen, zoniet ga naar 'aanpassen' en maak een perfecte beschrijving van je spelbesturing, o.a. hoeveel assen, knopen, etc... je hebt. Veel succes, Kristof. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.