Jump to content

ET

GTAFreak007

Recommended Posts

Geplaatst:

ik zou graag weten waar die zinnetjes en woorden je je kunt horen zoals Need A medic waar die staan bij het spel RTCW:ET

Mvg gtafreak007 :sigaar:

Geplaatst:

Als je op V drukt komt er een pop-up menu waarin je dmv de getallen de sounds kunt vinden.

"need a medic" is uit mijn hoofd: v21. ^_^

Geplaatst:

dat weet ik ik speel het al een paar jaar maar ik wil weten waar ze op je pc of internet staan zodat ik ze kan beluisteren zonder ET op te starten

Mvg Gtafreak007 :sigaar:

Geplaatst:
dat weet ik ik speel het al een paar jaar maar ik wil weten waar ze op je pc of internet staan zodat ik ze kan beluisteren zonder ET op te starten

Mvg Gtafreak007 :sigaar:

dat klinkt behoorlijk verslaafd ^_^

ik had ff op internet gekeken, daar kan je ze vast wel dowloaden

Geplaatst:

Je kan bij bestanden, inclusief de stemmetjes, door de *.pak bestandjes te open via WinZip. Ik weet nu niet precies welke je moet hebben, maar je moet maar even met winzip wat *.pak bestanden openen. hier is van alles te vinden, textures (*.bmp) maar ook geluiden (heb de Mauser eens gebruikt voor een film) en stemmetjes. de *.pak bestanden staan in programfiles/ET

ik hoop dat je hiermee al een eindje verder komt, ik zou het graag even willen contrloeren, maar ik zit nu niet achter mijn eigen PC. :cab:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...