Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

waar kan ik de Camera Hack voor GTA III downloaden?

en hoe kan ik hem gebruiken om de camera positie te veranderen, om een filmpje op te nemen? zoals

?

alvast bedankt :bier:

Bewerkt: door superjetze
Geplaatst:

Is die er uberhaupt? Volgens mij wordt in dit topic gezegd van niet. Tevens wordt er al antwoord op je vraag gegeven; dit gebeurt niet met de Cam Hack, maar met een ander programma. (Volgens mij kun je de cam hack trouwens sowieso niet toepassen in een multiplayer mod, die toegepast is in dat filmpje)

Geplaatst:

oke maar hoe doe ik die dingen zoals de radar en pistool dingen uit zodat ik ze niet meer kan zien?

Geplaatst:
oke maar hoe doe ik die dingen zoals de radar en pistool dingen uit zodat ik ze niet meer kan zien?

Het lijkt me dat dit in de Display Options kan, maar ik meende dat deze opties er bij GTA III nog niet inzitten. Tevens ben ik er ook nog nooit een mod voor tegengekomen, dus ik vrees dat je het met de HUD en radar moet doen, al dacht ik eens gehoord te hebben dat er wel een soort van mod voor was.

Het lijkt me dat dit in de Display Options kan, maar ik meende dat deze opties er bij GTA III nog niet inzitten. Tevens ben ik er ook nog nooit een mod voor tegengekomen, dus ik vrees dat je het met de HUD en radar moet doen, al dacht ik eens gehoord te hebben dat er wel een soort van mod voor was.

oke bedankt

Bewerkt: door superjetze

Hmm het is al tijd geleden dat de topicstarter heeft gereageerd maar ik heb een klein programmatje die als je V1.1 heb de HUD en Kaart weg kan krijgen.

[edit]Lol , 2 dagen :7

Bewerkt: door Galiorix
  • 2 weken later...
Geplaatst:

Als je toch echt beelden van Liberty City wil , dan zou je altijd nog een mod kunnen downloaden voor GTA Vice City of San Andreas die Liberty City erin zet zodat je de cam hack wél kan gebruiken ;)

Greetz :sigaar:

Geplaatst:
Als je toch echt beelden van Liberty City wil , dan zou je altijd nog een mod kunnen downloaden voor GTA Vice City of San Andreas die Liberty City erin zet zodat je de cam hack wél kan gebruiken ;)

Greetz :sigaar:

ja dat had ik al gedaan met vc..

alleen jammer dat de voedgangers van vc er in blijven...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...