Dx11 Geplaatst: 28 juli 2007 Rapport Geplaatst: 28 juli 2007 Ik ben nog niet zo ver op het 1e eiland, ik heb hier al verschillende trucjes gelezen over met taxi's springen (wat niet meer kan in de ps2 versie) en iets over over een buis lopen?? en dan gerespawnt worden op de golfbaan, dat laatste wil ik graag weten, ik wil namelijk weleens het 2e eiland verkennen ik heb dus de ps2 versie... thanx alvast... Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 28 juli 2007 Rapport Geplaatst: 28 juli 2007 Ik ben nog niet zo ver op het 1e eiland, ik heb hier al verschillende trucjes gelezen over met taxi's springen (wat niet meer kan in de ps2 versie) en iets over over een buis lopen?? en dan gerespawnt worden op de golfbaan, dat laatste wil ik graag weten, ik wil namelijk weleens het 2e eiland verkennen ik heb dus de ps2 versie... thanx alvast... Volgens mij moet je naar een buis op het vliegveld. Je springt dan vanaf de zijkant op die buis en je probeert zolang mogelijk op die buis te blijven lopen. Dan krijg je als het goed is een scherm dat je op het volgende eiland komt, en je komt dan uiteindelijk uit bij de Leaf Links Golf Course. Ik heb het zelf nog nooit geprobeerd, dus ik weet ook niet of het waar is en of het daadwerkelijk ook werkt. Die buis bevindt zich overigens hier: Reageren
Dx11 Geplaatst: 31 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 31 juli 2007 ik heb de buis gevonden, maar nu? ik glij er steeds af, aan welke kant moet ik lopen? hoelang? ps het muurtje waar ik tegen aan loop is solid, klopt dat wel? Reageren
M4X Geplaatst: 1 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2007 ik heb de buis gevonden, maar nu? ik glij er steeds af, aan welke kant moet ik lopen? hoelang? ps het muurtje waar ik tegen aan loop is solid, klopt dat wel? Je moet gewoon zolang mogelijn erop blijven lopen, dan krijg je vanzelf een laadscherm dat je naar het andere eiland gaat. Op het begin glij je er vaak af, maar als je na een paar keer een beetje hebt uitgevonden hoe het moet zal dit minder zijn. Je kunt ook even in het topic van JeGe kijken, die je hier vind. In de eerste post staat de methode daar nogmaals uitgelegd. Veel succes! Reageren
Dwayne Forge Geplaatst: 14 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2007 Is hier geen filmpje van?? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.