boja_14 Geplaatst: 28 juli 2007 Rapport Geplaatst: 28 juli 2007 Haaj, ik heb gezien dat je met de missie: Saint Marco's naar liberty city gaat.. Kan je daar ook naar toe buiten de missie?? Zoja, hoe dan ?? Dankje wel.. En nog wat... over die ene glitch dat je meer gang territory krijgt.. Kan iemand dat voor me doen?? Ik hoorde dat je met een vliegtuig (shamal ofzo...) 3 minuten van het land moest vliegen en dan d'r uitspringen en doodgaan.. Maar dan zal ik eigenlijk meer gang territory krijgen in San Fierro of Las Venturas... Maar er gebeurde niks... Please, help me..?? Dankjewel!! GTASAsf1.b
-Matthijs- Geplaatst: 28 juli 2007 Rapport Geplaatst: 28 juli 2007 Haaj, ik heb gezien dat je met de missie: Saint Marco's naar liberty city gaat..Kan je daar ook naar toe buiten de missie?? Zoja, hoe dan ?? Dankje wel.. En nog wat... over die ene glitch dat je meer gang territory krijgt.. Kan iemand dat voor me doen?? Ik hoorde dat je met een vliegtuig (shamal ofzo...) 3 minuten van het land moest vliegen en dan d'r uitspringen en doodgaan.. Maar dan zal ik eigenlijk meer gang territory krijgen in San Fierro of Las Venturas... Maar er gebeurde niks... Please, help me..?? Dankjewel!! Eerst even je eerste vraag. Je kan inderdaad buitenom de missie naar Liberty City, dit is gelukkig niet zo moeilijk. Ik wil je alles wel gaan uitleggen, maar het is natuurlijk handiger als ik jou de link naar de pagina geef waar alles perfect uitgelegd staat. Je kunt hier alle stappen volgen om in Liberty City te komen. Mocht je nog vragen hebben, dan kun je ze altijd stellen! Het is me overigens nog altijd onduidelijk wat het exacte aantal minuten is. De één zegt dat het een paar minuten zijn, de ander heeft het over meerdere uren. Ik weet het (helaas) niet, maar ik denk ook niet dat iemand zin heeft om uren/groot aantal minuten achter de PC te zitten. Je kunt natuurlijk iets zwaars op het toetsenbord leggen, zodat het vliegtuig doorvliegt terwijl jij iets anders gaat doen.
Recommended Posts