Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ziet er goed uit eerlijk gezegt vind ik hem wel een beetje onduidelijk in de zin van wat houd het nou precies in maar kwa kleuren en graphics ziet het er goed uit ik geef je en 8 en omdat vandaag de zon scheen en het ene mooie dag was krijg je er 0.5 bij dus 8.5.

Geplaatst: (bewerkt)

vind hem erg mooi, ik zelf heb het ook geprobeert (zo'n soort) maar dat mislukte een beetje.

licht is goed op 1 punt gefocussed, eigenlijk is alles gewoon goed alleen knaagt er bij mij 1 dingetje :

die vlekkjes aan de rechterkant.

Dat komt omdat de rest 3-d is en dat er zo plat uit ziet.

En voor de rest is de naam er perfect is verwerkt.

8.6/10

Bewerkt: door Plantebak
Geplaatst:
Mooi, zeker mooi. Leuk dat je hem op sharpen hebt gezet, maar hoe doe jij dat pattern?

Misschien heb je wat aan deze tutorial. De scanlines in mijn tutorial zijn wat anders gemaakt. Ik had een nieuw document size van 5*5 (transperant) gemaakt en ingezoomed tot 800%. Daarna heb ik 1px brush genomen en van linksboven naar schuin rechtsonder in elk vierkantje 1px brush neergezet. Daarna ga je naar Edit > Define Pattern. Een Pattern kan je openen met Shift + F5 of Edit > Fill.

Bedankt voor de reacties by the way. :)

Geplaatst:

Commentaar:

Het midden vind ik heel mooi maar je gebruikt al lang dezelfde font en stijl

Wat ik ook goed vind is de pattern .Maar die vind ik een beetje onzichtbaar.

8/10

Geplaatst:
Commentaar:

Het midden vind ik heel mooi maar je gebruikt al lang dezelfde font en stijl

Wat ik ook goed vind is de pattern .Maar die vind ik een beetje onzichtbaar.

8/10

Bedankt voor je reactie.:) Ik kan je wel zeggen dat ik deze fonts erg weinig heb gebruikt.. Ze lijken misschien wel een beetje op elkaar ja. En met stijl bedoel je dan qua designs of fonts? Als een font er goed uitziet op een design dan zou ik niet weten waarom je een andere font moet nemen, maar das mijn mening.

Heb expres de scanlines wat slecht zichtbaar gelaten want hoe zichtbaarder het word hoe lelijker de creatie.. Het was de bedoeling een extra tintje er aan te geven, niet iets wat overduidelijk gezien moest worden, het ging namelijk meer om de c4d en het middelpunt waar het sharpen zich bevindt.

Geplaatst:

Ik vond hem mooi gemaakt, Het middelste gebied was is gesharped is mooi gelukt. Ook de kleuren geven bij deze c4d render een mooi effect :)

Maar ik weet niet of die scanlines echt nodig waren, maar als nog ik geef je een

8,5/10

• 3 weken later...
Geplaatst:

Alles ziet er mooi uit en past heel goed bij elkaar. Tekst is ook netjes gedaan maar de betekenis is maar vaag. 8/10

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...