Garvv Geplaatst: 28 juli 2007 Rapport Geplaatst: 28 juli 2007 Kijk ff naar me plaatje Ik zag deze auto naar beneden vallen zonder iemand erin:S mijn auto was over de kop dus ik pakte m maar. ik wou me repareren met ''hesoyam'' die code maar hij veranderd niet:S WAt is dit voor raar gebeeuren? Garvv Reageren
The Distortion Geplaatst: 28 juli 2007 Rapport Geplaatst: 28 juli 2007 Denk dat het een Auto is in Back 'o Beyond, De Ghostcar's die kan je inderdaad niet repareren, en der zit ook niemand in Reageren
Galiorix Geplaatst: 29 juli 2007 Rapport Geplaatst: 29 juli 2007 Je kan ze natuurlijk wel repareren maar hij blijft lelijk gedeukt. Ze kunnen ook opeens op je afkomen , heb dit zelf ooit gehad Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 29 juli 2007 Rapport Geplaatst: 29 juli 2007 Je kan ze natuurlijk wel repareren maar hij blijft lelijk gedeukt. Ze kunnen ook opeens op je afkomen , heb dit zelf ooit gehad Onzin, tenzij je natuurlijk op de plaats stond waar hij naartoe gaat (omdat hij op een helling spawnt). En hij valt te repareren zover als dat hij kapot is gegaan in Back 'o Beyond.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.