~Lance Vance Geplaatst: 28 juli 2007 Rapport Geplaatst: 28 juli 2007 Ik ben al god weet hoe lang op zoek naar een Keyblade mod voor GTA SA (Keyblade = wapen in de vorm van een sleutel in de game Kingdom Hearts) Ik had er voor VC één gevonden en geprobeerd te converteren maar hij was gelocked ofzo. IK heb in dit forum gezocht en toen kwam ik dit tegen: Van wie is dit, is het voor SA, en gaat het nog afgemaakt worden?? Reageren
Bradley H. Geplaatst: 29 juli 2007 Rapport Geplaatst: 29 juli 2007 Waar op het forum heb je die screen gezien? Misschien kan je de modeller PB´n en kijken of je het model kan bemachtigen, daarna is het gewoon een kwestie van ingame zetten, wat vast wel iemand voor je wilt doen hier op GTAForum.nl Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 29 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juli 2007 In het show je models topic in een post van DaBeast... Reageren
DaBeast Geplaatst: 29 juli 2007 Rapport Geplaatst: 29 juli 2007 Dat modeltje ben ik al een tijdje vergeten . Hij was eerst ook bedoelt voor San Andreas, ik heb hem ook ingame gezet enzo. Maar ik vond het er niet echt mooi uitzien. Wellicht omdat ik aleen een reflection material heb gebruikt, en geen bodymap. Maar zo'n bodymap maken kost best wel redelijk veel tijd (die ik toen niet had), daarom was ik er niet mee doorgegaan. Ik heb deze week wel ergens een gaatje denk ik, dus als je even kan wachten? Of als hij zoals hij er nu yuitziet goed genoeg is, kan dat ook . Zo zag hij er ingame uit: Vriendelijke groeten, DaBeast Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 29 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juli 2007 Als je hem af kan maken, heel graag, alvast bedankt Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 9 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 augustus 2007 Ben je er nog mee bezig Reageren
EyeOnMe Geplaatst: 9 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2007 Ben je er nog mee bezig Stuur anders een PB'tje Reageren
DaBeast Geplaatst: 9 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2007 Ja, ik ben er inderdaat nog mee bezig. Hij is nu keurig geUVW mapt, nu zoek ik nog een manier om hem met de wireframe te exporteren. Tevens kon je dit ook gewoon via PB vragen, aangezien het niet echt nodig is om elke keer te bumpen. Tevens doe ik het ook in mijn vrije tijd, wat dus betekend dat ik niet altijd evenveel tijd heb. Vriendelijke groeten, DaBeast Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 8 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 september 2007 is ie al klaar Reageren
K.O. Geplaatst: 9 september 2007 Rapport Geplaatst: 9 september 2007 Zoals ie hierboven al zei, stuur m een PB. Dan kan dit topic verder gewoon rusten enzo. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.