Twenty Eyes Geplaatst: 29 juli 2007 Rapport Geplaatst: 29 juli 2007 (bewerkt) Het is een soort vakantie template. Ik heb het gemaakt om mezelf in conditie te houden. Het inlogbalkje klopt niet echt. Want een inlogbalkje vind je niet zo snel terug op een vakantie template. Gelukkig is de template best flexibel en kun je met een paar aanpassingen het doel van de template aanpassen. Bewerkt: 29 juli 2007 door Twenty Eyes Reageren
EyeOnMe Geplaatst: 29 juli 2007 Rapport Geplaatst: 29 juli 2007 Hij zit mooi in elkaar Maar ik vind dat hij best wel grauw en donker is voor een vakantie site, je hebt wel mooi 2 hoofdkleuren maar grijs en paars is niet echt iets voor een vakantie site. Denk meer aan (licht)groen en wit of lichtblauw en wit. Het lettertype is nogal strak voor een vakantie site. Denk aan century ghotic of simpelweg Arial De opbouw is wel heel goed ! Reageren
Twenty Eyes Geplaatst: 29 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juli 2007 (bewerkt) Heel erg bedankt voor je tips EyeOnMe! Je hebt me erg geholpen. Ik heb de lay out nu een beetje aangepast. Bewerkt: 29 juli 2007 door Twenty Eyes Reageren
.Exorcist Geplaatst: 29 juli 2007 Rapport Geplaatst: 29 juli 2007 Ik moet zeggen de eerste versie was eigenlijk niks maar je hebt heel goed de tips opgevolgd en nu ziet de tweede versie er een stuk beter uit. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.