Jump to content

Ringtones,games en dat soort dingen voor je mobiel.


Rullez

Recommended Posts

Beste mensen,

Ik heb zins een paar weken geleden een slinter nieuw mobieltje gehad van mijn broer. Ik had eigenlijk nooit een mobieltje gehad. Met real tones en games enz. Ik vond het erg onnodig. Maar nu ik het heb. Vind ik ook wel dat ik het moet gaan gebruiken. Dus zoek ik sites waar je Ringtones Games en andere troep kan kopen.

Maar dan zit ik met het probleem. Ik wil niet vast zitten aan een abbenoment. Dus let daar AUB ook even op. Voordat je hier een link post.

Bij VoorBaat Dank,

Rullez

Link to comment
Delen op andere websites

je moet anders ff via je telefoon want downloaden, ik denk dat dat het makkelijkste is...

Ik heb verschillende telefoons gehad en elke keer als ik bv in het spelletjes menu zit , kan ik kiezen voor iets van : meer games...

dan ga je automatisch naar zulke links en dan is het zo gedaan als het goed is.

Link to comment
Delen op andere websites

Beste Rules,

het goekoopste denk ik. Je moet gewoon even naar de provider van je mobieltje naar de site surfen bijv. T-mobile of Vodafone.nl (wat voor provider je dan hebt) daar heb je meestal een link waar je games kunt kopen, ringtones en wallpapers ect. Daar betaal je dan alleen voor die ene game,wallpaper of ringtone de kosten + sms tarief. Als je via mobiel internet doet heb je vaak hoge kosten nog bij van alleen al het surfen via ja je mobieltje. Dus gewoon even naar de site surfen op je pc lijkt mij het beste :tu:

Succes :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...