RocketShooter Geplaatst: 29 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2007 Ik zocht naar alle 100 hidden packages... Maar ik heb er nu maar 98. Weet iemand een tip/programma om die andere 2 te vinden? Want ik baal er wel van dat ik er 2 mis Alvast bedankt -Klaas-Daniël Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 29 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2007 (bewerkt) Ik weet wel een programmaatje daarvoor even geduld dan zoek ik het voor je. Je kan trouwens ook even je savegame uploaden en dan kijk ik wel even welke hidden packages je mist. Zie dit topic. Hmm HerrieM heeft hem ook al gegeven . Bewerkt: 29 juli 2007 door Jow Tommy Verceti Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HerrieM Geplaatst: 29 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2007 GTA Packager Met dat programma kun je zowel de gemiste Hidden packages zoeken als ook de onvoltooide Rampages. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RocketShooter Geplaatst: 29 juli 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2007 Superbedankt!!! Jullie hebben mij hier heel veel mee geholpen ^^ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.