Jump to content

bedrijven

dandeman

Recommended Posts

Ik ben nog nooit aangevallen door andere gangs is mijn spel bugged? :S

Mmmm....Heb je wel eens Empire Buildings van andre gangs veroverd??.Want als je die van hun niet veroverd gaan ze jou ook niet aanvallen ;).Het is wel lastig als ze jou steeds aanvallen :)

Mvg:Gino99

Delen op andere websites

Ja ik heb er al aardig wat veroverd.

Als je aangevallen wordt komt er dan zo'n message net als bij pay-day?

Er staat op de radar aangegeven of je word aangevallen...Dus niet op je beeper. :N

Veel succes nog met het veroveren van de empire buildings :cya:

PS: Kijk goed op je radar links onder in als je word aangevallen!

Delen op andere websites

Er staat op de radar aangegeven of je word aangevallen...Dus niet op je beeper. :N

Veel succes nog met het veroveren van de empire buildings :cya:

PS: Kijk goed op je radar links onder in als je word aangevallen!

Dat ook, maar er komt ook als het goed is een gezondheidsbalkje in beeld te staan. Als die leeg is ben je te laat en heeft jouw bedrijf dat aangevallen werd veel schade opgelopen. Probeer er dus op tijd bij te zijn! Maar als je niet aangevallen wordt, dan zou ik me absoluut ook geen zorgen gaan maken. Het is absoluut irritant en aangevallen word je heus nog wel eens. ;)

Delen op andere websites

Maar ik heb het spel al 1.5 week en heb er al een hele boel veroverd... mij lijkt dat ze dan al een paar keer aangevallen moeten hebben of niet?

Hoeveel Empire Building van de 30 heb je er al? Mijn ervaring leert mij dat ze pas echt aanvallen als de gangs op het punt staan om van de kaart worden geveegd door jou. Ik kan mij nog goed heugen dat The Biker Gang ging tegenstribbelen toen zij nog maar 4 Empire Buildings in bezit hadden. Hetzelfde geldt voor The Sharks.

Delen op andere websites

Ik heb er 8 :puh:

8 is niet zo heel veel, want er zijn er ook nog eens 3 van jezelf, dus dan heb je er pas 5 ingenomen. Geen zorgen dus, het zal vast nog wel een keer komen. Ook denk ik dat je nog niet zo heel ver bent in de storyline, en dan heb je nog niet echt oorlog met de andere gangs. Geniet nog even van de tijd dat je niet wordt aangevallen, want geloof me, het is erg vervelend en irritant. Natuurlijk hoort er er wel bij, maar het is erg mooi als ze je gewoon niet aanvallen gedurende de hele game, al acht ik die kans vrij klein.

Delen op andere websites

Toen ik bezig empires aan het veroveren was

Had ik verschrikkelijk veel last van aanvallen!

Maar ik heb nu de 100%

Gelukszak die ik ben :Y

Maar nu ben ik grondig bezig met LCS op nieuw

aan het uitspelen :Y

:cya:

Delen op andere websites

ook nog een tip:

als je veel last hebt van de cholo's, doe dan gewoon alle missies van Roberto Robina en in die laatste missie roei je de cholo's voor goed uit, geen last meer van hen dus, maar de bikers nemen dan wel hun empires buildings af, dus krijg je naar een tijdje weer ruzie met de bikers.

als je empires buildings aanvalt doe er dan telkens wat tijd tussen.

en niet 5 in een keer want zo word je gegarandeerd aangevallen.

Bewerkt: door SNIPER44
Delen op andere websites

Pas op het tweede eiland zul je echt last krijgen van aanvallen, omdat je dan kennis zult maken met Bikers en Sharks.

Dit kan erg irritant zijn en er bestaat ook een oplossing voor. Als je een PSP hebt werkt het. Opslaan, VCS aflsuiten (naar het hoofdmenu van de PSP) en VCS weer opnieuw opstarten. Maar zodra je hun aanvalt begint het weer.

Dit heb ik van Pietje II :puh:

Bewerkt: door MartyCeha
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...