janjoker Geplaatst: 21 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2004 Kan het zijn dat je sommige auto's maar op bepaalde dage kunt exporteren? Want was naar zo'n plaats geweest die je bij de plattegronden vond enne daar staa die auto niet! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Master-mind Geplaatst: 21 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2004 gewoon later weer kijken of ie er wel staat of rij er gewoon rond meestal kom je hem dan ook wel tegen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
janjoker Geplaatst: 21 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 december 2004 gewoon later weer kijken of ie er wel staatof rij er gewoon rond meestal kom je hem dan ook wel tegen probeer k al de hele tijd:P maja ik blijf wel nog ff zoeke Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Master-mind Geplaatst: 21 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2004 soms duurt het ook wel wat langer steel dan eerst een andere auto heb ik ook paar keer gedaan kwam hij meteen langs rijden als je in een infernus rijdt rijden er ook allemaal van die snelle autos als je in een remmington stapt en daarmee rondrijdt krijg je de meesten allemaal krotjes dus..... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 21 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2004 Kan het zijn dat je sommige auto's maar op bepaalde dage kunt exporteren? Want was naar zo'n plaats geweest die je bij de plattegronden vond enne daar staa die auto niet! Nee, je kunt iedere dag iedere auto exporteren die nog open staat op de lijst. Het komt idd. bij sommige auto's voor dat ze er niet staan. Vaak als je een stukje van de plaats wegrijdt en daarna weer terug staat hij er wel. Hat kan ook voorkomen dat een auto op slot is. Vaak zie je wel de auto die je zoekt ook rond rijden in de buurt van waar hij staat. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
janjoker Geplaatst: 21 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 december 2004 een vraagje nog in welke stad rijd de sentinel rond Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_Carl_Johnsen_ Geplaatst: 21 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2004 een vraagje nog in welke stad rijd de sentinel rond tusse het vliegveld en de berg in, daar rijdt ie wel eens, kijk vooral tegenover het vliegveld onder de snelweg, vond ik hem vaak Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
janjoker Geplaatst: 21 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 december 2004 welk vliegveld der zijn er 4! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
janjoker Geplaatst: 21 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 december 2004 welk vliegveld Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 21 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2004 welk vliegveld Niet spammen / topic kicken. Daarvoor kun je een waarschuwing krijgen. Hij heeft het over de tussen vliegveld en berg. LS en LV vallen af. Over het algemeen gaat het bij vliegvelden over de 3 in de steden en niet de airstrip. Ik neem aan dat hij dus bij het vliegveld van SF bedoeld. Daarnaast kun je de Sentinel vinden in de filmstudio ten zuiden van de begraafplaats in LS (vlak bij Market Station). Op het terrein staan oa. 2 Journeys en een Caddy. Hij staat in het zuidoosten van dat terrein. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-TX Geplaatst: 21 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2004 (bewerkt) Ik weet wel een plek waar sentinel staat. Alleen de kans dat je het overleeft is klein want je krijgt 5 sterren, hij staat bij het landingschip in SF daar heb je zeg maar zo'n leger zone. Als je naar dat export/import schip rijd uit het norden kom je vast wel ergens in de buurt benzine station tegen als je daar naar links gaat zie je hem vast wel staan achter het hek. Als je voor het eerst in SF komt moet je ook zo'n missie doen dat je paar mensen moet ophalen 1 van hun werkt bij die benzine station. Easter basin kijk maar op het kaart in het spel voor die naam. Bewerkt: 21 december 2004 door neophyte13-2 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
janjoker Geplaatst: 22 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 december 2004 Board 1 Location Board 2 Location Board 3 Location Patriot Naval Base, Easter Basin Slamvan Near Yellow Bell Club Blade Doherty Sanchez Countryside Blista Compact KACC Military Fuels Freeway Countryside Stretch Cranberry Station Stafford Downtown San Fierro Mesa Badlands Feltzer Golden Bridge Diner Sabre Doherty ZR-350 Las Venturas Strip Remington Unity Station FCR-900 Las Venturas Strip Euros Under the Sphinx Buffalo Catalina's Place Cheetah Las Venturas Strip Banshee Las Venturas Strip Sentinel Vinewood Film Studio Rancher Countryside Super GT Driving School Infernus Las Venturas Strip Stallion Doherty Journey Countryside Camper Gant Bridge Diner Tanker Countryside Huntley King's Admiral Las Venturas Strip Comet Country Club BF Injection Angel Pine Beach Heb dit ff van een andere sitegekopierd. Wil iemand deze plaatsen fotograferen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lepertum Geplaatst: 22 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2004 (bewerkt) Board 1 Location Board 2 Location Board 3 Location Patriot Naval Base,Easter Basin Slamvan Near Yellow Bell Club Blade Doherty Sanchez Countryside Blista Compact KACC Military Fuels Freeway Countryside Stretch Cranberry Station Stafford Downtown San Fierro Mesa Badlands Feltzer Golden Bridge Diner Sabre Doherty ZR-350 Las Venturas Strip Remington Unity Station FCR-900 Las Venturas Strip Euros Under the Sphinx Buffalo Catalina's Place Cheetah Las Venturas Strip Banshee Las Venturas Strip Sentinel Vinewood Film Studio Rancher Countryside Super GT Driving School Infernus Las Venturas Strip Stallion Doherty Journey Countryside Camper Gant Bridge Diner Tanker Countryside Huntley King's Admiral Las Venturas Strip Comet Country Club BF Injection Angel Pine Beach Heb dit ff van een andere sitegekopierd. Wil iemand deze plaatsen fotograferen Nogal onduidelijk vind ik, Board 1 - Location Patriot - Naval Base,Easter Basin Sanchez - Sanchez Countryside Stretch - Cranberry Station Feltzer - Golden Bridge Diner Remington - Unity Station Buffalo - Catalina's Place Sentinel - Vinewood Film Studio Infernus - Las Venturas Strip Camper - Gant Bridge Diner Admiral - Las Venturas Strip Board 2 - Location Slamvan - Near Yellow Bell Club Blista - Compact KACC Military Fuels Stafford - Downtown San Fierro Sabre - Doherty FCR-900 - Las Venturas Strip Cheetah - Las Venturas Strip Rancher - Countryside Stallion - Doherty Tanker - Countryside Comet - Country Club Board 3 - Location Blade - Doherty Freeway - Countryside Mesa - Badlands ZR-350 - Las Venturas Strip Euros - Under the Sphinx Banshee - Las Venturas Strip Super GT - Driving School Journey - Countryside Huntley King's BF Injection Angel Pine Beach Bewerkt: 22 december 2004 door lepertum Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spacecraft Geplaatst: 22 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2004 (bewerkt) Ik ben ook nog steeds op zoek naar die sentinel, dat is de enige auto die ik nog moet van lijst 1, maar ik kan hem nergens vinden @ Brokentable, met de filmstudio neem ik aan dat je dat gebouw bedoelt waar opstaat: Interglobal Television aan de voorkant en Stage 25 aan de zijkanten. Aan de achterkant van dat gebouw is wel een parkeerterrein waar meestal 2 campers staan, maar ik zie er nooit een sentinel :huh: Edit: Heb hem.. Bewerkt: 22 december 2004 door BMW Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lepertum Geplaatst: 22 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2004 Ik ben ook nog steeds op zoek naar die sentinel, dat is de enige auto die ik nog moet van lijst 1, maar ik kan hem nergens vinden @ Brokentable, met de filmstudio neem ik aan dat je dat gebouw bedoelt waar opstaat: Interglobal Television aan de voorkant en Stage 25 aan de zijkanten. Aan de achterkant van dat gebouw is wel een parkeerterrein waar meestal 2 campers staan, maar ik zie er nooit een sentinel :huh: En toch staat hij er, heb hem er zelf ook gehaald Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.