Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

hoi mensen die dit bericht lezen :cya: ik wil graag san andreas skins hebben om in the sims te plaatsen teminsta da ga ik proberen maar ik wil graag skins van: uhm CJ Ryder Big Smoke Sweet politie agenten uhm eigelijk alle personen die meedoen en een naakt cj (gewoon voor de lol) hoe krijg ik die skins

Geplaatst:
hoi mensen die dit bericht lezen :cya: ik wil graag san andreas skins hebben om in the sims te plaatsen teminsta da ga ik proberen maar ik wil graag skins van: uhm CJ Ryder Big Smoke Sweet politie agenten uhm eigelijk alle personen die meedoen en een naakt cj (gewoon voor de lol) hoe krijg ik die skins

Ik betwijfel eerlijk gezegd of dit wel mogelijk is. Ik weet sowieso dat CJ uit allerlei stukjes bestaat, dus ik denk niet dat dat gaat lukken. De rest, zoals Sweet en Ryder bestaan volgens mij uit een '.dff' en een '.txd' bestand. Het '.dff' is dan het model, het '.txd' bestand is de texture. Ik heb overigens ook geen flauw idee hoe je ze dan The Sims wil krijgen, maar goed. Je kan ze 'uit het spel' halen met de IMG Tool, die hier te downloaden is. Open met het progamma je 'GTA3.img', te vinden in de map Models. Extract het bestand, als je hem gevonden hebt, na een map naar keuze.

Geplaatst:

Ik betwijfel eerlijk gezegd of dit wel mogelijk is. Ik weet sowieso dat CJ uit allerlei stukjes bestaat, dus ik denk niet dat dat gaat lukken. De rest, zoals Sweet en Ryder bestaan volgens mij uit een '.dff' en een '.txd' bestand. Het '.dff' is dan het model, het '.txd' bestand is de texture. Ik heb overigens ook geen flauw idee hoe je ze dan The Sims wil krijgen, maar goed. Je kan ze 'uit het spel' halen met de IMG Tool, die hier te downloaden is. Open met het progamma je 'GTA3.img', te vinden in de map Models. Extract het bestand, als je hem gevonden hebt, na een map naar keuze.

uhm maar ik heb gta sa op ps2 maar die skins zijn toch ook ergens te downloaden :?:?:?

Geplaatst:
uhm maar ik heb gta sa op ps2 maar die skins zijn toch ook ergens te downloaden :?:?:?

Ik denk dat dat dan sowieso niet gaat op de PS2. Je kan sowieso geen bestanden downloaden voor de PS2 die voor de PC bestemd zijn. Daarnaast lijkt het het me ook niet direct mogelijk bestanden uit het spel te halen, zoals ik bijvoorbeeld wel kan op de PC met bijvoorbeeld de IMG Tool. Als dat wel kon, waren er denk ik ook wel mods geweest voor de PS2. Hoe dan ook, ik vrees dat het niet mogelijk is op de PS2.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...