Master-mind Geplaatst: 21 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2004 ik ben bij een missie aangekomen waardoor je met dat vliegtuig naar liberty city hee n moet vliegen maar als ik daar heen ga zie ik geen corona of wat en men vliegtuig wil ook niet helemaal omhoog <_< hij blijft net onder de limiet (de hoogte) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
liltuner Geplaatst: 21 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2004 Maakt niet uit blijf doorvliegen tot je een tussenfilmpje ziet,WEL richting het gele driehoekje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Master-mind Geplaatst: 21 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 december 2004 (bewerkt) hm dus gewoon zo hoog mogelijk op dat gele driehoekje vliegen? raar dat heb ik al geprobeert :unsure: of moet je richting dat driehoekje vliegen en dan nadat je er langs bent gegaan gewoon doorvliegen? of moet ik wat anders doen? Bewerkt: 21 december 2004 door mastermind Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 21 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2004 Omg ... Je moet er doorheen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
liltuner Geplaatst: 21 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2004 Gewoon opstijgen,richting dat gele driehoekje vliegen tot de map 2 tot 3X kleiner word dan ben je er ongeveer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Master-mind Geplaatst: 21 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 december 2004 Omg ...Je moet er doorheen waar doorheen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Morpheus 83 Geplaatst: 21 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2004 je moet door de corona heen vliegen, dat staat boven aan ook ergens Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CJ-SA Geplaatst: 21 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2004 Neej niks de corona je moet gewoon in die richting blijven vliegen , gewoon doorvliegen , na 5 minuten ofzo krijg je een filmpje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
De Gta Master Geplaatst: 21 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2004 Omg ...Je moet er doorheen waar doorheen Ik moet hiervan huilen ! _---_ Lijkt me logish @!@!@!@!@! Neej niks de corona je moet gewoon in die richting blijven vliegen , gewoon doorvliegen , na 5 minuten ofzo krijg je een filmpje ER KOMT GEEN FLIMPJE ALS JE NEIT DOOR CARONA VLIEGT!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
forza_groningen Geplaatst: 21 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2004 hoe dom kun je zijn hej :blink: :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ivo Geplaatst: 21 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2004 En over dat je niet hoger kan vliegen dan de limit: je moet je landingsgestel in klappe , met R3. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mango Geplaatst: 21 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2004 vlieg gewoon net zo hoog totdat de driehoek op de kaart een vierkant word en stop dan met stijgen en vlieg recht voorruit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TubS Geplaatst: 21 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2004 waarom legt iedereen t zelfde uit? nu weten we wel hoe het moet he Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ivo Geplaatst: 21 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2004 yah okeej, maar dan kan mastermind tog ook wel ff zegge dat ie het snapt of het heeft gehaald? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
barry Geplaatst: 21 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2004 Probeer eens laag boven zee te vliegen. Ik ben een week of 2 geleden overnieuw begonnen, en toen ik heel hoog vloog kwam dat filmpje ook maar niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.