Erulezz Geplaatst: 22 december 2004 Rapport Geplaatst: 22 december 2004 Idd ; je moet zo laag mogelijk vliegen , dan lukt het wel . Reageren
ganton_gangster007 Geplaatst: 22 december 2004 Rapport Geplaatst: 22 december 2004 Probeer eens laag boven zee te vliegen. Ik ben een week of 2 geleden overnieuw begonnen, en toen ik heel hoog vloog kwam dat filmpje ook maar niet. kan een fout zijn in het spel miss een glitch??? Reageren
Master-mind Geplaatst: 23 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 23 december 2004 het is gelukt en voor degen die zeiden door een corona vliegen hebben het goed mis ik vloog niet helemaal omhoog maar een stuk eronder toen kwam het filmpje wel en met dat landinggstelinklappen zo dom ben ik ook al weer niet dat ik dat vergeet <_< dus onderweg GEEN CORONA Reageren
D-drake Geplaatst: 23 december 2004 Rapport Geplaatst: 23 december 2004 Ik had het ook heel vaak geprobeerd maar na een tijdje kwam het filmpje (je moet extreem hoog zitten). :gtasign: :gtasign: :gtasign: Reageren
Bowies Geplaatst: 27 december 2004 Rapport Geplaatst: 27 december 2004 bij mij lukt het ook niet, en op een gegeven moment verdwijnt dat tekentje(op de radar) wel staat hij nog op de map, maar toch gebeurt er niks, selfs nie naar 20 minuten fliegen Reageren
juul Geplaatst: 28 december 2004 Rapport Geplaatst: 28 december 2004 (bewerkt) bij mij lukt het ook niet, en op een gegeven moment verdwijnt dat tekentje(op de radar) wel staat hij nog op de map, maar toch gebeurt er niks, selfs nie naar 20 minuten fliegen bij mij ook eerst maar nu wel veel oefenen Bewerkt: 28 december 2004 door juul Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.