Maurice.bt Geplaatst: 29 juli 2007 Rapport Geplaatst: 29 juli 2007 Hey allemaal, heb net san andreas geinstalleerd op mijn nieuwe laptop. Hij heeft het nooit gdaan op XP maar nu ik hem op vista heb gekregen was ik natuurlijk erg blij. Heb er tenslotte 60 eurie's voor neergeteld! Mijn probleem, alles is gelukt, en ik start het spel op. Kom ik bij het menu van nieuw spel enz. komen er ineens allemaal letters in beeld. Begin ik te spelen, blijven de lettertjes in beeld, heel irritant. Sluit ik het spel af, komt er een melding dat er iets van het beeldscherm niet reageerd. Kan iemand mij helpen. Het probleem is dus dat er allemaal letters in beld komen! Voor diegene waarvoor het niet helemaal duidelijk is, ik kan met gemak ff een printscreen sturen Alvast bedankt, Maurice Reageren
sevaboy Geplaatst: 29 juli 2007 Rapport Geplaatst: 29 juli 2007 Hey allemaal, heb net san andreas geinstalleerd op mijn nieuwe laptop. Hij heeft het nooit gdaan op XP maar nu ik hem op vista heb gekregen was ik natuurlijk erg blij. Heb er tenslotte 60 eurie's voor neergeteld! Mijn probleem, alles is gelukt, en ik start het spel op. Kom ik bij het menu van nieuw spel enz. komen er ineens allemaal letters in beeld. Begin ik te spelen, blijven de lettertjes in beeld, heel irritant. Sluit ik het spel af, komt er een melding dat er iets van het beeldscherm niet reageerd. Kan iemand mij helpen. Het probleem is dus dat er allemaal letters in beld komen!Voor diegene waarvoor het niet helemaal duidelijk is, ik kan met gemak ff een printscreen sturen Alvast bedankt, Maurice Dit ligt niet aan Vista,maar ik denk dat er iets is aan je videokaart. Heeft je pc wel de juiste eisen? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 29 juli 2007 Rapport Geplaatst: 29 juli 2007 Hey allemaal, heb net san andreas geinstalleerd op mijn nieuwe laptop. Hij heeft het nooit gdaan op XP maar nu ik hem op vista heb gekregen was ik natuurlijk erg blij. Heb er tenslotte 60 eurie's voor neergeteld! Mijn probleem, alles is gelukt, en ik start het spel op. Kom ik bij het menu van nieuw spel enz. komen er ineens allemaal letters in beeld. Begin ik te spelen, blijven de lettertjes in beeld, heel irritant. Sluit ik het spel af, komt er een melding dat er iets van het beeldscherm niet reageerd. Kan iemand mij helpen. Het probleem is dus dat er allemaal letters in beld komen!Voor diegene waarvoor het niet helemaal duidelijk is, ik kan met gemak ff een printscreen sturen Alvast bedankt, Maurice De kans is aardig groot dat dit aan Vista ligt. Er was een paar dagen geleden iemand met precies hetzelfde probleem, en je raad het al; ook diegene had een laptop, mét Vista. Nu kun je proberen hem op een PC met Vista te installeren, mits je een geschikte PC bij de hand hebt. Ik heb namelijk nog geen klachten gehoord over eventuele problemen met San Andreas op een PC die loopt met Vista. De kans is net zo groot dat dit probleem verholpen wordt als je even je via drivers je videokaart update. Meestal kun je een geschikte driver downloaden op de site van Nvidia. Probeer dit laatste even, en laat ons even weten of het gelukt is of niet. Blijf je last houden van het probleem, dan kun je hier altijd weer terecht! Reageren
Maurice.bt Geplaatst: 30 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juli 2007 (bewerkt) Hey allemaal, heb net san andreas geinstalleerd op mijn nieuwe laptop. Hij heeft het nooit gdaan op XP maar nu ik hem op vista heb gekregen was ik natuurlijk erg blij. Heb er tenslotte 60 eurie's voor neergeteld! Mijn probleem, alles is gelukt, en ik start het spel op. Kom ik bij het menu van nieuw spel enz. komen er ineens allemaal letters in beeld. Begin ik te spelen, blijven de lettertjes in beeld, heel irritant. Sluit ik het spel af, komt er een melding dat er iets van het beeldscherm niet reageerd. Kan iemand mij helpen. Het probleem is dus dat er allemaal letters in beld komen!Voor diegene waarvoor het niet helemaal duidelijk is, ik kan met gemak ff een printscreen sturen Alvast bedankt, Maurice Dit ligt niet aan Vista,maar ik denk dat er iets is aan je videokaart. Heeft je pc wel de juiste eisen? Jah ik heb 2 gb werkgeheugen, een 1.73 GHz processor en 120 gb harde schijf, lijkt me genoeg? En ik heb inderdaad een hele slechte videokaart erin zitten, van 126 mb ofzo :S Maar hoe weet ik welke upgrade ik moet uitvoeren? alvast bedankt!!!! Bewerkt: 30 juli 2007 door Maurice.bt Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 30 juli 2007 Rapport Geplaatst: 30 juli 2007 En ik heb inderdaad een hele slechte videokaart erin zitten, van 126 mb ofzo :S Maar hoe weet ik welke upgrade ik moet uitvoeren? alvast bedankt!!!! Je moet even naar 'start' > 'uitvoeren' gaan. Als je daar bent typ je in: 'dxdiag'. Je krijgt dan een scherm met de gehele inhoud van je PC. Ga dan naar het tabblad 'beeldscherm' en kijk welke videokaart je hebt. Meestal kun je op de site van NVidia wel drivers vinden voor jou type videokaart. Mochten er nog vragen zijn of kom je er niet uit, dan horen we ze wel! Reageren
Maurice.bt Geplaatst: 30 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juli 2007 En ik heb inderdaad een hele slechte videokaart erin zitten, van 126 mb ofzo :S Maar hoe weet ik welke upgrade ik moet uitvoeren? alvast bedankt!!!! Je moet even naar 'start' > 'uitvoeren' gaan. Als je daar bent typ je in: 'dxdiag'. Je krijgt dan een scherm met de gehele inhoud van je PC. Ga dan naar het tabblad 'beeldscherm' en kijk welke videokaart je hebt. Meestal kun je op de site van NVidia wel drivers vinden voor jou type videokaart. Mochten er nog vragen zijn of kom je er niet uit, dan horen we ze wel! Ok dankje wel! En ik heb inderdaad een hele slechte videokaart erin zitten, van 126 mb ofzo :S Maar hoe weet ik welke upgrade ik moet uitvoeren? alvast bedankt!!!! Je moet even naar 'start' > 'uitvoeren' gaan. Als je daar bent typ je in: 'dxdiag'. Je krijgt dan een scherm met de gehele inhoud van je PC. Ga dan naar het tabblad 'beeldscherm' en kijk welke videokaart je hebt. Meestal kun je op de site van NVidia wel drivers vinden voor jou type videokaart. Mochten er nog vragen zijn of kom je er niet uit, dan horen we ze wel! Sorry dat ik zo lastig ben, maar ik snap niet helemaal welke ik moet aanklikken in het menu :S Srry srry srry Reageren
Limbolander Geplaatst: 30 juli 2007 Rapport Geplaatst: 30 juli 2007 als die het op XP al niet deed zal die het helemaal niet doen op Vista dus het ligt aan de specs van je pc Reageren
Maurice.bt Geplaatst: 30 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juli 2007 (bewerkt) als die het op XP al niet deed zal die het helemaal niet doen op Vistadus het ligt aan de specs van je pc Hij doet het wel ik denk dat het aan de video kaart ligt want het beeld knippert met kleuren heel vaag en letters zijn er ook nog :S Maar ik snap ja niet wat ik moet doen op invidia.com ik zal ook niet weten hoe ik zo'n driver moet downloaden en installeren:S:S Kan iemand me alsjeblieft ff verder helpen?? Bewerkt: 30 juli 2007 door Maurice.bt Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 30 juli 2007 Rapport Geplaatst: 30 juli 2007 Hij doet het wel ik denk dat het aan de video kaart ligt want het beeld knippert met kleuren heel vaag en letters zijn er ook nog :SMaar ik snap ja niet wat ik moet doen op invidia.com ik zal ook niet weten hoe ik zo'n driver moet downloaden en installeren:S:S Kan iemand me alsjeblieft ff verder helpen?? Ik neem aan dat je de eerste stappen wel snapt, maar ik vermeld ze toch nog even. Ga naar 'start' > 'uitvoeren' gaan. Als je daar bent typ je in: 'dxdiag'. Je krijgt dan een scherm met de gehele inhoud van je PC. Ga dan naar het tabblad 'beeldscherm' en kijk welke videokaart je hebt. Ik heb het ook gedaan, en ik heb dit: Zoals je ziet heb ik een NVIDIA GeForce 7900 GS, en daarvoor moet ik dus een driver downloaden. Ga naar de site van Nvidia, en ga daar naar 'download drivers' > 'download drivers'. Dan krijg je iets waarbij je 3 dingen moet kiezen, kies in het eerste kolom 'Graphic Driver'. Het tweede kolom is afhankelijk van je videokaart, bij mij waarschijnlijk de '7900 serie', tot slot kies je Windows XP of Vista. Overigens raad ik je gewoon aan iemand anders dit te laten doen, want een verkeerde driver voor je videokaart moeten we niet hebben. Ga zelf dus zeker niet op onderzoek uit, maar laat iemand, mits diegene er verstand van heeft, het doen. Reageren
Maurice.bt Geplaatst: 31 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 31 juli 2007 Hij doet het wel ik denk dat het aan de video kaart ligt want het beeld knippert met kleuren heel vaag en letters zijn er ook nog :SMaar ik snap ja niet wat ik moet doen op invidia.com ik zal ook niet weten hoe ik zo'n driver moet downloaden en installeren:S:S Kan iemand me alsjeblieft ff verder helpen?? Ik neem aan dat je de eerste stappen wel snapt, maar ik vermeld ze toch nog even. Ga naar 'start' > 'uitvoeren' gaan. Als je daar bent typ je in: 'dxdiag'. Je krijgt dan een scherm met de gehele inhoud van je PC. Ga dan naar het tabblad 'beeldscherm' en kijk welke videokaart je hebt. Ik heb het ook gedaan, en ik heb dit: Zoals je ziet heb ik een NVIDIA GeForce 7900 GS, en daarvoor moet ik dus een driver downloaden. Ga naar de site van Nvidia, en ga daar naar 'download drivers' > 'download drivers'. Dan krijg je iets waarbij je 3 dingen moet kiezen, kies in het eerste kolom 'Graphic Driver'. Het tweede kolom is afhankelijk van je videokaart, bij mij waarschijnlijk de '7900 serie', tot slot kies je Windows XP of Vista. Overigens raad ik je gewoon aan iemand anders dit te laten doen, want een verkeerde driver voor je videokaart moeten we niet hebben. Ga zelf dus zeker niet op onderzoek uit, maar laat iemand, mits diegene er verstand van heeft, het doen. Ok hartstikke bedankt, ik denk dat ik nu heel ver kom. Ik probeer even iemand uit de buurt te vragen hij heeft er veel verstand van, maar heeft heel erg druk vandaar dit forum! Hartstike bedankt, Maurice Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.