StenGah Geplaatst: 29 juli 2007 Rapport Geplaatst: 29 juli 2007 Ik heb een probleem met mn graphics als ik het spel opstart is het allemaal nog oke maar als ik het eenmaal ga spelen krijg is allemaal rare flitsen van nummerstje en lettertjes klopt voor geen meter wat kan ik hieraan doen ?? Alvast bedankt ! Reageren
SummerBase Geplaatst: 29 juli 2007 Rapport Geplaatst: 29 juli 2007 Dit klopt inderdaad niet en ik denk dat het een probleem is wat veroorzaakt wordt door je videokaart. Deze videokaart kan te sloom wezen, maar hij kan ook defect zijn. Het zou fijn wezen als je even wat informatie zou kunnen geven over deze kaart. Informatie kun je simpel vinden? Ja? Ga dan naar Start (in Vista 'Windows Vlag') > Uitvoeren (in Vista 'Vul in de zoekbalk DXDIAG in') > vul in: DXDiag ( deze stap hoeven vista gebruikers niet meer uit te voeren) > Klik er op en het programma start. Ga dan naar beeldscherm en vul de gegevens hier in, zodat wij kunnen zien of hij te oud is. Mocht hij niet te oud wezen? Dan kan het aan de driver liggen, kijk afhankelijk van je merk videokaart op de site 'Ati.com' of 'Nvidia.com' voor de nieuwste drivers. Dat kan namelijk een hoop schelen, want drivers zijn de bouwstenen voor een kaart. Verder kan je de videokaart instellingen wat terug draaien, zodat het spel misschien wat beter draait. Verder weet ik het ook niet echt, ik hoop dat we je verder kunnen helpen. Reageren
StenGah Geplaatst: 29 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juli 2007 Bedankt ! ik heb mn drivers geupdate en nu doet hij het goed, maar nu heb ik een ander probleem hij loopt heel gauw vast meestal zelf al voordat ik aan het spelen ben enig idee wat ik hieraan kan doen ? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 29 juli 2007 Rapport Geplaatst: 29 juli 2007 Bedankt ! ik heb mn drivers geupdate en nu doet hij het goed, maar nu heb ik een ander probleem hij loopt heel gauw vast meestal zelf al voordat ik aan het spelen ben enig idee wat ik hieraan kan doen ? Dat kan eigenlijk overal wel aan liggen. Voldoet jou PC bijvoorbeeld wel aan de minimale systeemeisen van Vice City? Even voor de duidelijkheid, dit zijn de minimale eisen waaran je PC moet voldoen: Voldoet je PC op bepaalde punten, zoals videokaart of processor niet, dan is de kans groot dat het daar aan ligt. Een tweede optie kan het gebruik van Vista zijn. Zoals bekend kunnen er complicaties optreden, maar dit is niet overal en altijd zo. Ik raad je aan de hardware van je PC eens te vergelijken met de minimale specs. Laat ons het resultaat even weten! Reageren
SummerBase Geplaatst: 29 juli 2007 Rapport Geplaatst: 29 juli 2007 Kijk mijn post ook nog even door (om te weten te komen hoe je jouw eigen specificaties op zoekt) om het daarna te vergelijken met het lijstje van -Matthijs-. Wat verder ook nog zou kunnen? Heb je genoeg RAM op je PC vrij (dus als je wel de beschikking hebt, maar gewoon teveel achtergrond programma's -denk aan msn en dergelijke- aan hebt staan)? Je kunt dit bekijken door op CTRL + ALT + DEL te drukken en dan bij Prestatie's te kijken... Dan zie je hoeveel geheugen je gebruikt in een normale situatie en als je daar al bij de nok (bijna het einde) zit dan kan je concluderen dat dit spel niet lekker werkt. Het werkt net als eten, als jij genoeg gegeten hebt, ben je toch ook fitter, dan wanneer je niet eet? ( ) Al goed... nogmaals succes en laat ons (Matthijs en ik ) het resultaat weten. Reageren
StenGah Geplaatst: 29 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juli 2007 Ja ik heb de minimale eisen nagekeken en mn pc moet het makkelijk aan kunnen en ik sluit altijd al mn programma's voordat ik vice city ga spelen, ik heb wel windows vista. ook mn video kaart moet het aankunnen. Reageren
LXZ-76 Geplaatst: 31 juli 2007 Rapport Geplaatst: 31 juli 2007 Ja ik heb de minimale eisen nagekeken en mn pc moet het makkelijk aan kunnen en ik sluit altijd al mn programma's voordat ik vice city ga spelen, ik heb wel windows vista.ook mn video kaart moet het aankunnen. Als je pc windows vista aan kan moet hij ook vice city aan kunnen. Mag ik weten welke drivers je heb gebruikt en wat voor videokaart je hebt? Reageren
maki115 Geplaatst: 31 juli 2007 Rapport Geplaatst: 31 juli 2007 je kunt het programma Everest Home Edition 2.20 hier downloaden dan start je het programma nadat je het geinstalleerd hebt en dan klik je computer en dan overzicht en dan hier posten : dus de informatie posten en dan kijken wij wat er fout is Reageren
StenGah Geplaatst: 31 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 31 juli 2007 Dit is alle info over mn video kaart Khoop dat je er iets mee kunt Alvast bedankt ! Intel® Graphics Media Accelerator Driver Report Report Date: 07/31/2007 Report Time[hr:mm:ss]: 17:44:04 Driver Version: 7.14.10.1244 Operating System: Windows Vista Home Basic* , (6.0.6000) Default Language: Dutch DirectX* Version: 10.0 Physical Memory: 1014 MB Minimum Graphics Memory: 8 MB Maximum Graphics Memory: 224 MB Graphics Memory in Use: 45 MB Processor: x86 Processor Speed: 3066 MHZ Vendor ID: 8086 Device ID: 2772 Device Revision: 02 * Accelerator Information * Accelerator in Use: Intel® 82945G Express Chipset Family Video BIOS: 1295 Current Graphics Mode: 1280 x 1024 True Color (60 Hz) Reageren
maki115 Geplaatst: 31 juli 2007 Rapport Geplaatst: 31 juli 2007 Misschien kan de accelerator het probleem zijn klik hier voor de 64 bit en klik hier voor de 32 bit volgens mij zijn dat nieuwere drivers verder kan ik je niet helpen geloof ik Reageren
StenGah Geplaatst: 1 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 augustus 2007 Het rare is dat san andreas het wel op mn pc doet :S Maarja in iedergeval bedankt ! GreetZz StenGah Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.