JelleVD Geplaatst: 29 juli 2007 Rapport Geplaatst: 29 juli 2007 Hey iedereen, Ik heb een vraagje, ik wil Guild Wars (het eerste deel) kopen, maar nu heb ik wat vraagjes: * Klopt het dat je niet maandelijks moet betalen? * Moet je eerst een account kopen? * Is er eventueel nog een betere MMORPG dan Guild Wars te koop? (het liefst een waarbij je geen maandelijks bedrag hoeft te betalen) Alvast bedankt, JelleVD Reageren
sevaboy Geplaatst: 29 juli 2007 Rapport Geplaatst: 29 juli 2007 (bewerkt) Hey iedereen,Ik heb een vraagje, ik wil Guild Wars (het eerste deel) kopen, maar nu heb ik wat vraagjes: * Klopt het dat je niet maandelijks moet betalen? * Moet je eerst een account kopen? * Is er eventueel nog een betere MMORPG dan Guild Wars te koop? (het liefst een waarbij je geen maandelijks bedrag hoeft te betalen) Alvast bedankt, JelleVD 1)Ja,je moet niet maandelijks betalen 2)Ik denk het. 3)Lord Of The Rings online(als je een rasechte fan bent van LOTR) MVG, Seva Bewerkt: 29 juli 2007 door sevaboy Reageren
JelleVD Geplaatst: 29 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juli 2007 Dan hoef ik alleen nog zeker te weten of je een account moet kopen nadat je het spel hebt gekocht. Weet iemand dat? Groetjes, JelleVD Reageren
Suburban Geplaatst: 29 juli 2007 Rapport Geplaatst: 29 juli 2007 nope, je hoeft geen account te kopen, die krijg je bij het spel ( een code die je maar 1x kan gebruiken, dus onthoud je gegevens na het activeren ) @Seva volgens mij moet je wel maandelijks betalen voor LOTR Online, ik had hem laatst in mijn hand en dacht zoiets te lezen op de hoes Reageren
-->nick<-- Geplaatst: 1 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2007 Hey iedereen,Ik heb een vraagje, ik wil Guild Wars (het eerste deel) kopen, maar nu heb ik wat vraagjes: * Klopt het dat je niet maandelijks moet betalen? * Moet je eerst een account kopen? * Is er eventueel nog een betere MMORPG dan Guild Wars te koop? (het liefst een waarbij je geen maandelijks bedrag hoeft te betalen) Alvast bedankt, JelleVD 1)Ja,je moet niet maandelijks betalen 2)Ik denk het. 3)Lord Of The Rings online(als je een rasechte fan bent van LOTR) MVG, Seva Lord Of The Rings: Shadows Of Angmar moet je elke maand voor betalen net als bij World Of Warcraft. Reageren
T-Designz Geplaatst: 29 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2007 Ik zou zeggen : KOPEN ! Het is echt een vette game. Na een jaar ben ik einderlijk rijk =P Reageren
Proximitus Geplaatst: 30 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2007 Als een alternatieve MMORPG kan ik je ook Maplestory aanraden. Erg leuk spel dat altijd wel bij de tijd is met bepaalde events en met z'n verjaardag leuke wedstrijden houd Reageren
T-Designz Geplaatst: 2 november 2007 Rapport Geplaatst: 2 november 2007 Als een alternatieve MMORPG kan ik je ook Maplestory aanraden. Erg leuk spel dat altijd wel bij de tijd is met bepaalde events en met z'n verjaardag leuke wedstrijden houd Maar min punt = Hijs net zo lelijk als runescape =P. Of mischien ietsje mooier. Reageren
moechy Geplaatst: 2 november 2007 Rapport Geplaatst: 2 november 2007 ik had ook GW maar ik vond het echt niet zo tof.je speelt alleen in je eigen "wereldje" en alleen in de steden zie je andere mensen(BORING dus)wat heb je der dan aan hé.geef mij maar swg fzo daar heb je tenminste wat mensen in de "vecht"wereld ook Reageren
Big-Bear Geplaatst: 4 november 2007 Rapport Geplaatst: 4 november 2007 Tja, ik vind GW ook niet leuk. Het is echt zo'n solo spel, je loopt in je eentje rond in het landschap, en alleen in de steden kom je mensen tegen, of als ze in je party zitten. Er is ook geen strijd tussen 2 fracties ofzo, dus er zijn ook geen leuke Battlegrounds. Ook ben je veels te snel lvl 20, en er zijn ook geen superveel armours etc. Instances, dungeons en raids zijn er niet veel, en dan alsnog worden deze veel solo gedaan, en niet met teams. De wereld is wel erg mooi, en de classes zijn wel leuk. Je hoeft er in mijn ogen niet voor te betalen, omdat je het niet echt online speelt. Tja ik zou zeggen ga World of Warcraft spelen, als je een echte MMORPG wilt spelen. Duur is het zeker, maar je krijgt er wel heel wat moois mee. Een mooie spelwereld, waar je echt moet spelen in een team. Reageren
T-Designz Geplaatst: 4 november 2007 Rapport Geplaatst: 4 november 2007 (bewerkt) Tja, ik vind GW ook niet leuk. Het is echt zo'n solo spel, je loopt in je eentje rond in het landschap, en alleen in de steden kom je mensen tegen, of als ze in je party zitten. Er is ook geen strijd tussen 2 fracties ofzo, dus er zijn ook geen leuke Battlegrounds. Ook ben je veels te snel lvl 20, en er zijn ook geen superveel armours etc. Instances, dungeons en raids zijn er niet veel, en dan alsnog worden deze veel solo gedaan, en niet met teams. De wereld is wel erg mooi, en de classes zijn wel leuk. Je hoeft er in mijn ogen niet voor te betalen, omdat je het niet echt online speelt.Tja ik zou zeggen ga World of Warcraft spelen, als je een echte MMORPG wilt spelen. Duur is het zeker, maar je krijgt er wel heel wat moois mee. Een mooie spelwereld, waar je echt moet spelen in een team. Dat is niet helemaal waar. In guild wars gaat het meer om de build en in prophecies duurt het veel langer dan in factions om lvl 20 te worden. Er is ook pvp en je kan met je pve in pvp gaan. Er is 12 vs 12 (ab) en 4 vs 4 (RA TA) je kan met je heroes tegen iemand met andere heroes vechten (HA) en GvG maar dat doe ik nooit (guild VS guild). Genoeg Player vs player dus Bij makkelijke dingen worden ze meestal solo gedaan en bij moeilijke dingen meestal met een party. Dungeons zijn meestal met een party. (9 van de 10 kan je bijna niet solo doen.) Behalve ooze pit want die is heel makkelijk. En GW is qua graphics veeeel en veel mooier. Bijvoorbeeld GW nightfall kan je niet zo een twee drie met hench en heroes doen. Want dan ben je echt laang bezig.. Bewerkt: 4 november 2007 door T-Designz Reageren
-eend- Geplaatst: 5 november 2007 Rapport Geplaatst: 5 november 2007 Guildwars is wel leuk spel ofzo ja, maar 't max lvl is 20.. Dus als je het veel speelt ben je er zo doorheen Ookal krijg je dan skillpoints als je omhoog gaat.. En kan je verder alleen nog trainen op je skills en armor.. Reageren
moechy Geplaatst: 5 november 2007 Rapport Geplaatst: 5 november 2007 nu weet ik wrm ze mensen laten betalen voor mmorpg's omdat ze LEUK zijn echt GW is niet tof maarja dat is eigen mening hé Reageren
-eend- Geplaatst: 6 november 2007 Rapport Geplaatst: 6 november 2007 nu weet ik wrm ze mensen laten betalen voor mmorpg's omdat ze LEUK zijn Hoe bedoel je omdat ze leuk zijn? Maandelijks betalen? Ik denk dat als bij bv. WoW het maandelijks betalen word afgeschaft, het dubbele aantal speler zouden zijn? Reageren
moechy Geplaatst: 7 november 2007 Rapport Geplaatst: 7 november 2007 maar omdat de mensen betalen dan kunnen de makers winst maken + ze kunnen nieuwe en veeeeel meer dingen in het spel steken.Dus je moet rekenen dat als ze het betalen af zouden schaffen dat wow veel saaier en stommer zou zijn en dat er minder speleres zouden zijn zoals in GW.Snappie? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.