T-Designz Geplaatst: 7 november 2007 Rapport Geplaatst: 7 november 2007 (bewerkt) maar omdat de mensen betalen dan kunnen de makers winst maken + ze kunnen nieuwe en veeeeel meer dingen in het spel steken.Dus je moet rekenen dat als ze het betalen af zouden schaffen dat wow veel saaier en stommer zou zijn en dat er minder speleres zouden zijn zoals in GW.Snappie? Tja het is maar hoe je et bekijkt. Maar met wow ben je gedwongen om het te spelen en bij GW niet. En GW heeft elke week-end een double of triple reward voor een van de velent titles. Plus GW heeft ook up dates. Zoals Hard Mode en Party Search enz. Bewerkt: 7 november 2007 door T-Designz Reageren
.Sharingan Geplaatst: 7 november 2007 Rapport Geplaatst: 7 november 2007 (bewerkt) maar omdat de mensen betalen dan kunnen de makers winst maken + ze kunnen nieuwe en veeeeel meer dingen in het spel steken.Dus je moet rekenen dat als ze het betalen af zouden schaffen dat wow veel saaier en stommer zou zijn en dat er minder speleres zouden zijn zoals in GW.Snappie? Tja het is maar hoe je et bekijkt. Maar met wow ben je gedwongen om het te spelen en bij GW niet. En GW heeft elke week-end een double of triple reward voor een van de velent titles. Plus GW heeft ook up dates. Zoals Hard Mode en Party Search enz. Ze dwingen je tot niks. Je moet het zelf weten, of je een kaart koopt en Activeerd, en toch niet speelt. Maar in WoW is het leuker. Je kan 25+ raids doen. Dan denk je echt dat je iets aan het doen bent. Dat je echt goed meehelpt. Dat is imo bij GuildWars niet het geval. Ik prefereer nog altijd World of Warcraft. Waarom ? De spelers, instances, Raids, groot landschap, mooie steden, leuke classes en Races. WoW Edit, bij WoW zijn er ofc updates. Maar dan krijg je ook nieuwe instance's erbij, nieuwe wapens en/of Armor. Bij GW is het zo'n zielig update'je. Bewerkt: 7 november 2007 door .WhoopDiDoo. Reageren
moechy Geplaatst: 8 november 2007 Rapport Geplaatst: 8 november 2007 @ hierboven groot gelijk en swg heeft ook regelmatig patches het is al wat ouder maar toch nog leuk Reageren
T-Designz Geplaatst: 13 november 2007 Rapport Geplaatst: 13 november 2007 maar omdat de mensen betalen dan kunnen de makers winst maken + ze kunnen nieuwe en veeeeel meer dingen in het spel steken.Dus je moet rekenen dat als ze het betalen af zouden schaffen dat wow veel saaier en stommer zou zijn en dat er minder speleres zouden zijn zoals in GW.Snappie? Tja het is maar hoe je et bekijkt. Maar met wow ben je gedwongen om het te spelen en bij GW niet. En GW heeft elke week-end een double of triple reward voor een van de velent titles. Plus GW heeft ook up dates. Zoals Hard Mode en Party Search enz. Ze dwingen je tot niks. Je moet het zelf weten, of je een kaart koopt en Activeerd, en toch niet speelt. Maar in WoW is het leuker. Je kan 25+ raids doen. Dan denk je echt dat je iets aan het doen bent. Dat je echt goed meehelpt. Dat is imo bij GuildWars niet het geval. Ik prefereer nog altijd World of Warcraft. Waarom ? De spelers, instances, Raids, groot landschap, mooie steden, leuke classes en Races. WoW Edit, bij WoW zijn er ofc updates. Maar dan krijg je ook nieuwe instance's erbij, nieuwe wapens en/of Armor. Bij GW is het zo'n zielig update'je. Ik heb ook wow gespeeld maar ik vind dat gewoon een kut spel =P Ik weet niet warom. Ik heb zelfs nog een lege kaart liggen die niet is gebruikt omdat ik niet verder wil gaan. (geen zin) Reageren
X-boy Geplaatst: 13 november 2007 Rapport Geplaatst: 13 november 2007 nope, je hoeft geen account te kopen, die krijg je bij het spel ( een code die je maar 1x kan gebruiken, dus onthoud je gegevens na het activeren )@Seva volgens mij moet je wel maandelijks betalen voor LOTR Online, ik had hem laatst in mijn hand en dacht zoiets te lezen op de hoes maar stel nou: mijn computer gaat kapot, en ik wil een nieuwe computer aanschaffen, moet ik GW dan weer opnieuw kopen? Als je wel een nieuw spel moet kopen zou ik dat echt een minpunt vinden aan GW... Greetz X-boy Reageren
T-Designz Geplaatst: 13 november 2007 Rapport Geplaatst: 13 november 2007 nope, je hoeft geen account te kopen, die krijg je bij het spel ( een code die je maar 1x kan gebruiken, dus onthoud je gegevens na het activeren )@Seva volgens mij moet je wel maandelijks betalen voor LOTR Online, ik had hem laatst in mijn hand en dacht zoiets te lezen op de hoes maar stel nou: mijn computer gaat kapot, en ik wil een nieuwe computer aanschaffen, moet ik GW dan weer opnieuw kopen? Als je wel een nieuw spel moet kopen zou ik dat echt een minpunt vinden aan GW... Greetz X-boy Nee dat kan je op www.guildwars.com downloaden. Reageren
X-boy Geplaatst: 13 november 2007 Rapport Geplaatst: 13 november 2007 nope, je hoeft geen account te kopen, die krijg je bij het spel ( een code die je maar 1x kan gebruiken, dus onthoud je gegevens na het activeren )@Seva volgens mij moet je wel maandelijks betalen voor LOTR Online, ik had hem laatst in mijn hand en dacht zoiets te lezen op de hoes maar stel nou: mijn computer gaat kapot, en ik wil een nieuwe computer aanschaffen, moet ik GW dan weer opnieuw kopen? Als je wel een nieuw spel moet kopen zou ik dat echt een minpunt vinden aan GW... Greetz X-boy Nee dat kan je op www.guildwars.com downloaden. Ohw.. okay dacht ik al Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.