Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

hallo iedreen ik heb de mod gedownload (ghostown) maar nu heb ik een probleem als ik wil naar advanced gaan dan geeft hij er is een fout opgetreden in sa en moet worden afgesloten . nu zou ik graag weten welke origineele bestanden moet terug zetten voor het origineele menu terug te hebben dat ik de resolutie kan goed zetten

PS: Het is Voor Gta San Andreas

dank bij voorbaat

mvg Tom

Geplaatst:
hallo iedreen ik heb de mod gedownload (ghostown) maar nu heb ik een probleem als ik wil naar advanced gaan dan geeft hij er is een fout opgetreden in sa en moet worden afgesloten . nu zou ik graag weten welke origineele bestanden moet terug zetten voor het origineele menu terug te hebben dat ik de resolutie kan goed zetten

PS: Het is Voor Gta San Andreas

dank bij voorbaat

mvg Tom

Ik zou niet teveel gaan 'rommelen' in bestanden van een al reeds geïnstalleerde mod. Ik heb wellicht een vervange oplossing voor je. Het bestand 'gta.sa_set' bevat al je instellingen, ook die van je resolutie. Je vind het bestandje overigens in je 'GTA San Andreas User Files', 'Mijn Documenten'. Nu is er vast wel iemand bereid (waaronder ik), de instellingen van jou toe te passen in zijn eigen GTA. Deze wijzigingen worden dan opgeslagen in het bestand 'gta.sa_set' en diegene die bereid is gevonden, stuurt het bestand naar je toe, waarnaar jij hem in je 'GTA San Andreas User Files' plakt. Of het werkt weet ik niet, maar het is zeker eens te proberen. Moeten we echter wel even de instellingen weten die jij graag zou willen.

Geplaatst:

bedankt maar ik heb het zelf kunnen fixen kmoest eens die gta_set verwijderen .

maar ik heb nog een andere vraag in die mod ghostown6 heb je ook nieuwe main.scm en script.img . En nu komt mijn vraag je weet wel die mod super cj ik zoe graag die bestanden voor super cj in die main en script krijgen want als de bestanden van super cj in de map script plaats loopt hij vast

alvast bedankt

mvg Tom

Geplaatst:
bedankt maar ik heb het zelf kunnen fixen kmoest eens die gta_set verwijderen .

maar ik heb nog een andere vraag in die mod ghostown6 heb je ook nieuwe main.scm en script.img . En nu komt mijn vraag je weet wel die mod super cj ik zoe graag die bestanden voor super cj in die main en script krijgen want als de bestanden van super cj in de map script plaats loopt hij vast

alvast bedankt

mvg Tom

Die vraag is eens eerder langsgekomen, maar ik meende dat er slechts één 'main.scm' tegelijk kan worden gebruikt. Je kan volgens mij ook niet codes in elkaar plakken, maar hier ben ik niet zeker van. Al lijkt het me wat stug. Volgens mij heeft 'main.scm' een bepaald, belangrijk aandeel voor het spel, dus ik denk dat je slechts één 'main.scm' kan gebruiken die een mod bevat.

Geplaatst:

ja dat weet ik maar ik zou graag die codes die in die main en script staan van super cj in die main en script van gostown6 plakken zo dat ik ook kan vliegen in deze mod

mvg Tom

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...