Slimm Geplaatst: 21 december 2004 Rapport Geplaatst: 21 december 2004 (bewerkt) Ik weet het, Big Foot bestaat niet, maar toch wil ik dit even melden. In het huis van CJ zijn ma hangen verschillende schilderijen waaronder eentje van een donker bos (bij de tv in de buurt) als je daar aan de rechter kan kijkt zie je de vorm van de Big Foot. Ik weet wel dat hij niet bestaat maar waarom al die verwijzingen?! Het kan ook zijn dat je zoiets zo graag wil zien dat je het ook ziet. Ik heb geen camera (die het nog doet) dus wil iemand voor mij die foto maken? Ik zal dan aanwijzen waar hij zit. Greets Slimm Ps: Ik heb nog een glitch gevonden,als je tegen de spiegel gaat staan (In je klerenkast) en als je dan een bazooka tegen de spiegel schiet vliegt ie gewoon door de spiegel heen en zie je hem wegvliegen in spiegelbeeld (zeg maar in een soort wereld achter de spiegel) het lukt trouwens ook met een vlammenwerper. Bewerkt: 21 december 2004 door Slimm
Grove_Street_Gang_Member Geplaatst: 21 december 2004 Rapport Geplaatst: 21 december 2004 Ik ben gaan kijken maar ik zie echt niks in dat schilderij
Slimm Geplaatst: 21 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 21 december 2004 Je hebt toch zo'n groepje bomen aan de rechterkant? Daar staat ie.
Scott16 Geplaatst: 21 december 2004 Rapport Geplaatst: 21 december 2004 Ik heb de betreffende foto nog eens goed bekeken , en alleen maar bomen te zien. No Bigfoot
TranceJunkie Geplaatst: 21 december 2004 Rapport Geplaatst: 21 december 2004 Dit is al weer nieuws uit het Stenen Tijdperk geloof ik. Anyway, de foto hangt in the Johnson House, Los Santos. Als je binnenkomt hangt het aan de rechterwand, het is de foto helemaal links. Je ziet wat bomen, en in de bosjes zit een grijs gestalte met lichtgevende ogen bij nacht.
Slimm Geplaatst: 21 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 21 december 2004 Nou blijkbaar wisten veel mensen het nog niet. Ik heb het zelf gevonden hoor
Pete-R Geplaatst: 21 december 2004 Rapport Geplaatst: 21 december 2004 Het is maar wat je een bigfoot noemt. Ik noem het gewoon''Schilderij''.
Slimm Geplaatst: 21 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 21 december 2004 Jah met een bigfoot erop
Slimm Geplaatst: 21 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 21 december 2004 Hey..Die bedoelde ik niet, die grijze. Ik bedoelde een bruine aan de linkerkant! Kan iemand niet gewoon eeen screen maken?
Scott16 Geplaatst: 21 december 2004 Rapport Geplaatst: 21 december 2004 (bewerkt) En misschien zou jij de volgende keer niet willen dubbelposten?? :rolleyes: :rolleyes: Maar goed ik heb alle foto's bekeken en zie alleen maar pictures van Cj en Brian,Sweet,Kendell en hun moeder. Er hangt ook een foto van een stukje bos ( zonder BIGFOOT ) En nog wat overige foto's. Bewerkt: 21 december 2004 door San Andreas Boy
Snoopdoggydogg Geplaatst: 22 december 2004 Rapport Geplaatst: 22 december 2004 Hmm.. Bigfoot bestaat wel, ik heb hem in de grote bos gezien..
BrokenTable Geplaatst: 22 december 2004 Rapport Geplaatst: 22 december 2004 Hmm.. Bigfoot bestaat wel, ik heb hem in de grote bos gezien.. ik neem aan dat je niet van dit topic afweet?
Slimm Geplaatst: 22 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 22 december 2004 En misschien zou jij de volgende keer niet willen dubbelposten?? :rolleyes: :rolleyes:Maar goed ik heb alle foto's bekeken en zie alleen maar pictures van Cj en Brian,Sweet,Kendell en hun moeder. Er hangt ook een foto van een stukje bos ( zonder BIGFOOT ) En nog wat overige foto's. Dubbelposten is tog 2 posts over het zelfde onderwerp? En als iemand nou een foto maakt dan kan ik het aanwijzen.
OG Loc Geplaatst: 22 december 2004 Rapport Geplaatst: 22 december 2004 Maar er was toch al eerder gezegt dat dat een engel was .. ? En ik zie er eigenlijk geen Big Foot in :huh:
Slimm Geplaatst: 22 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 22 december 2004 Mensen jullie hebben het over dat grijze geval.. Ik niet kan iemand AUB een screen maken?!
Recommended Posts