Lennert Geplaatst: 22 december 2004 Rapport Geplaatst: 22 december 2004 Ik zou wel een screen willen maken maar heb mijn PS2 een tijdje niet meer.
BrokenTable Geplaatst: 22 december 2004 Rapport Geplaatst: 22 december 2004 Dubbelposten is tog 2 posts over het zelfde onderwerp?En als iemand nou een foto maakt dan kan ik het aanwijzen. Wat bedoeld wordt is dat het niet toegestaan is om 2 berichten achter elkaar te plaatsen (van 1 gebruiker). Dit is onnodig omdat je je laatste post (op dat moment de laatste in het topic) namelijk kunt aanpassen met de EDIT knop. Ik heb er gister naar staat kijken maar ik zie er niets is. Als er vanavond nog geen screen hier staat dan zal ik er 1 posten.
janjoker Geplaatst: 22 december 2004 Rapport Geplaatst: 22 december 2004 ik zie er echt niks in hoor. alleen wat amerikaanse kunst :lol:
Slimm Geplaatst: 22 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 22 december 2004 Oke Broken Table thnx. Maar ik hoorde van GTA-0wner dat dubbelposten is dat je 2 posts over hetzelfde plaatst, maar sorry dan.
Scott16 Geplaatst: 22 december 2004 Rapport Geplaatst: 22 december 2004 Hmm.. Bigfoot bestaat wel, ik heb hem in de grote bos gezien.. ik neem aan dat je niet van dit topic afweet? @Brokentable Hmm..... Ik heb de betreffende topic doorgelezen en geen info gevonden over de bigfoot hoor. :unsure: Alleen maar gelezen dat je word gebanned als je nep eastereggs plaatst. Kun je het misschien wat beter uitleggen? :rolleyes:
Slimm Geplaatst: 22 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 22 december 2004 Hmm.. Bigfoot bestaat wel, ik heb hem in de grote bos gezien.. ik neem aan dat je niet van dit topic afweet? @Brokentable Hmm..... Ik heb de betreffende topic doorgelezen en geen info gevonden over de bigfoot hoor. :unsure: Alleen maar gelezen dat je word gebanned als je nep eastereggs plaatst. Kun je het misschien wat beter uitleggen? :rolleyes: Broken Table bedoelt: Er was een jongen die zij dat Big Foot echt bestond en in de bossen had gezien. Daarom zij Broken Table dat want in dat topic stond iets van als je neppe easter egg plaatst je gebanned kan worden. Snappie?
Friend of Zweed Geplaatst: 22 december 2004 Rapport Geplaatst: 22 december 2004 Mare komt die screenshot nou want tis avond en ik heb geen zin om nog te ps2 en Sorry, k bedoel het nie zo als ik het zeg want er zit nog een 2e reeden bij want ik ben nu in LV en anders moet ik naar LS (en daar word ik afgemaakt door de ballas) :angry: dus please ff een screen
BrokenTable Geplaatst: 22 december 2004 Rapport Geplaatst: 22 december 2004 Mare komt die screenshot nou want tis avond en ik heb geen zin om nog te ps2 enSorry, k bedoel het nie zo als ik het zeg want er zit nog een 2e reeden bij want ik ben nu in LV en anders moet ik naar LS (en daar word ik afgemaakt door de ballas) :angry: dus please ff een screen Als je het niet bedoel zoals jet het zeg, zeg het dan niet zo. Zulke posts werken niet motiverend om een screen te posten. Goh, wat een moeite om even naar LS te gaan zeg. Stel je voor: je vringer wordt moe van het bedienen van je controller. En wordt je afgemmakt voor de Ballas? Is SA dan niet te moeilijk voor je? Misschien is patience een beter spel :-) Maar hier de screen... (al zie ik er alles is behalve een bigfoot)
Slimm Geplaatst: 22 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 22 december 2004 (bewerkt) Whoa! Dit hele schilderij herken ik niet man! Ik heb het over het schilderij in CJ ma's huis he! naast die van dat beekje bij zonsondergang. PS hoe post je een screen want misschien is dit em wel (alleen een beetje donkerder) EDIT: Ja dit is em wel maar hoe post je een screen? En ik wijs de plek wel aan maar je kan beter ook dan zelf nog even kijken op je eigen PS2...Het kan ook zijn dat mijn Brightnis hoger is ofzo :huh: Dit is echt geen smoesje om er onder uit te komen! Bewerkt: 22 december 2004 door Slimm
easter egg Geplaatst: 22 december 2004 Rapport Geplaatst: 22 december 2004 hier http://imageshack.us/index3.php
Slimm Geplaatst: 22 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 22 december 2004 Dan moet ik die link gewoon op de reply zetten?
Mania-92 Geplaatst: 22 december 2004 Rapport Geplaatst: 22 december 2004 (bewerkt) klik hier bedoel je dit geval Bewerkt: 22 december 2004 door edmania
easter egg Geplaatst: 22 december 2004 Rapport Geplaatst: 22 december 2004 (bewerkt) was dat ik zie niks. oo nu wel lijlkt wel op een huis waar licht uitkomt. Bewerkt: 22 december 2004 door easter egg
Mania-92 Geplaatst: 22 december 2004 Rapport Geplaatst: 22 december 2004 (bewerkt) waar ik een rode cirkel omheen heb gezet zie je zo'n bruin gestalte EDIT:nu je het zegt het lijkt wel een beetje op een huis jah Bewerkt: 22 december 2004 door edmania
Slimm Geplaatst: 22 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 22 december 2004 klik hierbedoel je dit geval Nee, die bedoel ik niet. Je kan het niet goed zien op die screen maar ik zal de plek wel aanwijzen zodat jullie op je eigen PS2 kunnen kijken oke?
Recommended Posts