Jump to content

Big Foot op schilderij


Slimm

Recommended Posts

  • Reacties 79
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Slimm

    20

  • DEF

    9

  • Sasuke

    8

  • Mania-92

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

Misschien hebben jullie wel gelijk dat er geen bigfoot in het spel zit, maar ik heb in elk geval een groot bruin iets gezien(ongeveer een kop groter dan jij CJ) <_<

:gtasign: :gtasign: :gtasign:

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien hebben jullie wel gelijk dat er geen bigfoot in het spel zit, maar ik heb in elk geval een groot bruin iets gezien(ongeveer een kop groter dan jij CJ) <_<

:gtasign: :gtasign: :gtasign:

jij wel tarzan

Link to comment
Delen op andere websites

Nou... als het geen Bigfoot ofzo iets is wat is het dan wel <_<  :blink:

konthaar nou goed

Spammer....

Het zal vast een groot behaarde neger zijn...

Of zo'n ped die lange haren heeft.. Maar dat kan niet want die is even groot als CJ

Link to comment
Delen op andere websites

Jongens, ik bewonder jullie fantasie en creativiteit, voor zowel het interpreteren van een schilderij en het verzinnen van originele spamposts, maar dit gaat werkelijk helemaal nergens meer over. Ontopic maar weer?

Geef een duidelijke afbeelding van een bigfoot, want geef nu zelf even toe, in dat schilderij kan je alles zien. Als Rockstar echt een (afbeelding van een) bigfoot had verwerkt in GTA SA, dan was dit duidelijk geweest, niet een wazige vlek van een aantal pixels hoog.

Link to comment
Delen op andere websites

er is in het spel geen bigfoot.

behalve op dat schilderij iets wat er op lijkt

en het is geen hutje

ps. als jullie het nu nog niet zien geef ik t op

Geef 't dan ook maar gewoon op!

Je kijkt met de verkeerde kant van je lichaam :rolleyes: Je ogen zitten aan de VOORkant van je lichaam :unsure:

Er is geen Big Foot te zien op dat plaatje, 't zullen vast wel marsmannetjes van Pluto zijn :rolleyes: :D

Link to comment
Delen op andere websites

We weten allemaal dat BigFoot nep is als België, maar het is toch altijd leuk om details te onderzoeken van Rockstar ( kunnen altijd easter eggs zijn ).

Klopt, Maar sinds wanneer bestaat Belgie niet meer? :o :D

(edited by GTA 0wn3r)

Erm, 'k merk dat m'n eigen post off topic gaat. nvr mind. dont answer.. <_< Krijgen we weer een offtopic slotje na een aantal spamposts van noob door mij :D :lol:

Bewerkt: door GTA 0wn3r
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...