Sasuke Geplaatst: 23 december 2004 Rapport Geplaatst: 23 december 2004 er is geen big foot in het egt in het spel behalve op dit schilderij Er is sowiezo geen bigfoot in het spel..
Slimm Geplaatst: 23 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 23 december 2004 er is maar een weze het grijze ding Dat is volgens mij gewoon een hutje ofzo hoor..
DEF Geplaatst: 23 december 2004 Rapport Geplaatst: 23 december 2004 er is in het spel geen bigfoot. behalve op dat schilderij iets wat er op lijkt en het is geen hutje ps. als jullie het nu nog niet zien geef ik t op
D-drake Geplaatst: 23 december 2004 Rapport Geplaatst: 23 december 2004 Misschien hebben jullie wel gelijk dat er geen bigfoot in het spel zit, maar ik heb in elk geval een groot bruin iets gezien(ongeveer een kop groter dan jij CJ) <_< :gtasign: :gtasign: :gtasign:
DEF Geplaatst: 23 december 2004 Rapport Geplaatst: 23 december 2004 Misschien hebben jullie wel gelijk dat er geen bigfoot in het spel zit, maar ik heb in elk geval een groot bruin iets gezien(ongeveer een kop groter dan jij CJ) <_< :gtasign: :gtasign: :gtasign: jij wel tarzan
andyman Geplaatst: 23 december 2004 Rapport Geplaatst: 23 december 2004 Nou... als het geen Bigfoot ofzo iets is wat is het dan wel <_< :blink:
DEF Geplaatst: 23 december 2004 Rapport Geplaatst: 23 december 2004 Nou... als het geen Bigfoot ofzo iets is wat is het dan wel <_< :blink: konthaar nou goed
andyman Geplaatst: 23 december 2004 Rapport Geplaatst: 23 december 2004 Nou... als het geen Bigfoot ofzo iets is wat is het dan wel <_< :blink: konthaar nou goed Konthaar dat licht geeft [VREEMD]
Sasuke Geplaatst: 23 december 2004 Rapport Geplaatst: 23 december 2004 Nou... als het geen Bigfoot ofzo iets is wat is het dan wel <_< :blink: konthaar nou goed Spammer.... Het zal vast een groot behaarde neger zijn... Of zo'n ped die lange haren heeft.. Maar dat kan niet want die is even groot als CJ
andyman Geplaatst: 23 december 2004 Rapport Geplaatst: 23 december 2004 Jah we zijn eruit het is een grote behaarde neger! B)
Lantyz Geplaatst: 23 december 2004 Rapport Geplaatst: 23 december 2004 Jongens, ik bewonder jullie fantasie en creativiteit, voor zowel het interpreteren van een schilderij en het verzinnen van originele spamposts, maar dit gaat werkelijk helemaal nergens meer over. Ontopic maar weer? Geef een duidelijke afbeelding van een bigfoot, want geef nu zelf even toe, in dat schilderij kan je alles zien. Als Rockstar echt een (afbeelding van een) bigfoot had verwerkt in GTA SA, dan was dit duidelijk geweest, niet een wazige vlek van een aantal pixels hoog.
GTA 0wn3r Geplaatst: 23 december 2004 Rapport Geplaatst: 23 december 2004 er is in het spel geen bigfoot.behalve op dat schilderij iets wat er op lijkt en het is geen hutje ps. als jullie het nu nog niet zien geef ik t op Geef 't dan ook maar gewoon op! Je kijkt met de verkeerde kant van je lichaam :rolleyes: Je ogen zitten aan de VOORkant van je lichaam :unsure: Er is geen Big Foot te zien op dat plaatje, 't zullen vast wel marsmannetjes van Pluto zijn :rolleyes:
Sasuke Geplaatst: 23 december 2004 Rapport Geplaatst: 23 december 2004 We weten allemaal dat BigFoot nep is als België, maar het is toch altijd leuk om details te onderzoeken van Rockstar ( kunnen altijd easter eggs zijn ).
GTA 0wn3r Geplaatst: 23 december 2004 Rapport Geplaatst: 23 december 2004 (bewerkt) We weten allemaal dat BigFoot nep is als België, maar het is toch altijd leuk om details te onderzoeken van Rockstar ( kunnen altijd easter eggs zijn ). Klopt, Maar sinds wanneer bestaat Belgie niet meer? :o (edited by GTA 0wn3r) Erm, 'k merk dat m'n eigen post off topic gaat. nvr mind. dont answer.. <_< Krijgen we weer een offtopic slotje na een aantal spamposts van noob door mij :lol: Bewerkt: 23 december 2004 door GTA 0wn3r
Daan Geplaatst: 24 december 2004 Rapport Geplaatst: 24 december 2004 Sluit deze topic, aub. Ik iriteer me aan die jochies van 9, lijkt wel zo een aflevering van Calimero.
Recommended Posts