andyman Geplaatst: 24 december 2004 Rapport Geplaatst: 24 december 2004 Tja.. ik vindt het nu ook wel irritant worden als deze fantasien <_< Sltoje er maar op? Want het is waarschijnlijk toch helemaal niks
-Richard- Geplaatst: 24 december 2004 Rapport Geplaatst: 24 december 2004 Ik ben even gaan kijken, en ik denk dat het niks is. Waarschijnlijk Cj zelf die voor zijn huis staat ofzo. Maar het is geen monster, dan hadden ze het wel duidelijker laten zien.
Alexje Geplaatst: 24 december 2004 Rapport Geplaatst: 24 december 2004 Heyu guys ii heb bigfoor gezien ook op dat gschilderij want als je met je sniper inzoomt dan zie je een grijs ventje sttan dat is de bigfoot
Daan Geplaatst: 24 december 2004 Rapport Geplaatst: 24 december 2004 Het leuke is ook dat hij eerst Big Foot 'zag' op een plek die je later de verkeerde plek noemde, dus hij ziet zowieso al dingen in alle vlekken,
BrokenTable Geplaatst: 24 december 2004 Rapport Geplaatst: 24 december 2004 Het leuke is ook dat hij eerst Big Foot 'zag' op een plek die je later de verkeerde plek noemde, dus hij ziet zowieso al dingen in alle vlekken, Idd, in ene paar pixel kunnen mensen alles zien :-) Hier gaat maar een slotje op, het gaat helemaal nergens meer over.
Recommended Posts