Marioleo69 Geplaatst: 29 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2007 Waarom staat er eigelijk een Yakuza Stinger in het AIM gebouw in Staunton. In GTA LCS staat hij ook in dat gebouw maar waarom? Is dat gebouw van de Yakuza of zo? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Galiorix Geplaatst: 29 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2007 Waarschijnlijk heeft een Yakuza ganglid hem daar geparkeerd. AIM en de Yakuza hebben op het eerste gezicht niks met elkaar te maken maar dat zullen we ook nooit weten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Marioleo69 Geplaatst: 30 juli 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2007 Ok, Ik denk dat je gelijk hebt maar dan was het wel toevallig dat die auto ook in LCS ook in het gebouw stond. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Galiorix Geplaatst: 31 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 31 juli 2007 Het zou kunnen dat de eigenaar van de Yakuza Stinger bij AIM werkt , de Yakuza zullen verder ook wel een redelijk normaal leden leiden denk ik Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Marioleo69 Geplaatst: 31 juli 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 31 juli 2007 (bewerkt) Het is daar toch Yakuza ganggebied? Er lopen soms ook gangleden daar. Bewerkt: 31 juli 2007 door Marioleo69 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Galiorix Geplaatst: 31 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 31 juli 2007 Yap volgens mij wel. Maar het is een parkeer garage van het AIM gebouw. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.