Jump to content

onzichtbare muur


kgta forum

Recommended Posts

als ik in gta vice city ver de zee op wil varen met een boot dan zit er in eens een onzichtbare muur dus kan ik niet verder maar andere boten die kunnen wel de oceaan op wie kan mij hier zo snel mogelijk bij helpen

dit is dringend. :7:7

Link to comment
Delen op andere websites

als ik in gta vice city ver de zee op wil varen met een boot dan zit er in eens een onzichtbare muur dus kan ik niet verder maar andere boten die kunnen wel de oceaan op wie kan mij hier zo snel mogelijk bij helpen

dit is dringend. :7:7

Deze 'ontzichtbare muur' zit er niets voor niets, lijkt me. De makers houden er denk ik geen rekening mee dat er een paar mensen zijn die zover de zee op willen. Deze ontzichtbare muur betekent ongeveer het einde van de map/gameplay-wereld, en daar zal vrees ik niet zoveel aan te doen zijn. Ze kunnen moeilijk de map groter maken omdat er iemand verder op zee wil. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Als je persé verder wilt download je een trainer met jetpack functie, die vliegt door de muur heen.

Voor de download klik hier

Ik heb dat al eens gedaan, en als je dan door de muur gaat loopt VC vast en moet je opnieuw opstarten :duh:

Bewerkt: door ..::GhostRider::..
Link to comment
Delen op andere websites

als ik in gta vice city ver de zee op wil varen met een boot dan zit er in eens een onzichtbare muur dus kan ik niet verder maar andere boten die kunnen wel de oceaan op wie kan mij hier zo snel mogelijk bij helpen

dit is dringend. :7:7

Waarom zou je daar willen zijn? En het is dringend... Hoezo?

Link to comment
Delen op andere websites

als ik in gta vice city ver de zee op wil varen met een boot dan zit er in eens een onzichtbare muur dus kan ik niet verder maar andere boten die kunnen wel de oceaan op wie kan mij hier zo snel mogelijk bij helpen

dit is dringend. :7:7

Waarom zou je daar willen zijn? En het is dringend... Hoezo?

mischien kan ik dan in een andere stad komen zoals san andreas of lyberty city

Link to comment
Delen op andere websites

mischien kan ik dan in een andere stad komen zoals san andreas of lyberty city

Nee hoor, dat is uitgesloten. De makers van Vice City zou dan zo'n stad in het spel gezet moeten hebben, en waarom zouden ze dat doen als je er niet kan komen? Bovendien zou dat ook heel veel data in beslag nemen. En als het er al zou zijn dan is het vast al door iemand ontdekt maar ik heb er nog niets van gehoord. Je kan zo dus niet in een andere stad komen helaas, je ziet dan gewoon zee, zoals je ziet als je in San Andreas over de zee vliegt.

Link to comment
Delen op andere websites

als ik in gta vice city ver de zee op wil varen met een boot dan zit er in eens een onzichtbare muur dus kan ik niet verder maar andere boten die kunnen wel de oceaan op wie kan mij hier zo snel mogelijk bij helpen

dit is dringend. :7:7

Waarom zou je daar willen zijn? En het is dringend... Hoezo?

mischien kan ik dan in een andere stad komen zoals san andreas of lyberty city

Sorry dat ik nu niet al te aardig doe, maar eh, ben je nou echt zo dom of lijkt dat maar zo? Waarom zouden ze anders eerst III gemaakt hebben, toen VC en toen pas SA? En los verkocht enzo? En hele andere engines enzo? Damn zeg...

Link to comment
Delen op andere websites

als ik in gta vice city ver de zee op wil varen met een boot dan zit er in eens een onzichtbare muur dus kan ik niet verder maar andere boten die kunnen wel de oceaan op wie kan mij hier zo snel mogelijk bij helpen

dit is dringend. :7:7

Waarom zou je daar willen zijn? En het is dringend... Hoezo?

mischien kan ik dan in een andere stad komen zoals san andreas of lyberty city

Ehhhm nee. Sorry maar dat idee is nog slechter dan kijken of je TV blijft drijven als je er een extra gewicht aanhangt. Als er andere werelden bij zouden zitten zou je er naartoe kunnen, want (in tegenstelling tot iemand hier) R* is niet zo dom om heel veel tijd en moeite te gaan steken een in een onbereikbare wereld. Als je echt naar een andere stad wilt zul je gewoon de andere GTA's moeten kopen of de mod downloaden die nog lang niet af is, waarbij je naar alle 3 de voorgaande GTA's kunt.

Link to comment
Delen op andere websites

als ik in gta vice city ver de zee op wil varen met een boot dan zit er in eens een onzichtbare muur dus kan ik niet verder maar andere boten die kunnen wel de oceaan op wie kan mij hier zo snel mogelijk bij helpen

dit is dringend. :7:7

Waarom zou je daar willen zijn? En het is dringend... Hoezo?

mischien kan ik dan in een andere stad komen zoals san andreas of lyberty city

Sorry dat ik nu niet al te aardig doe, maar eh, ben je nou echt zo dom of lijkt dat maar zo? Waarom zouden ze anders eerst III gemaakt hebben, toen VC en toen pas SA? En los verkocht enzo? En hele andere engines enzo? Damn zeg...

sorry dat ik mischien heel onaardig ben maar

je bent zelf een F*cking klootviool

Wat is hier nieuw aan...??? Dit weet echt iedereen. Zelfs nieuwelingen die slechts 5 minuten VC hebben gespeeld weten dit over het algemeen al.

nieuwelingen kunnen nog niet varen want die kunnen nog geen boot krijgen om te varen

je moet minimaal (al hands on deck) de laatste missie van colonel Cortez gedaan hebben dan kan je die ene pier op om een boot te pakken

anders kan je ook nog een cheat gebruiken waar je met een auto kunt varen dan kan het wel maarja je moet die cheat dan ook maar net weten . ;)8)

>>> Door GTA-Sheep: Beide berichten samengevoegd. Graag niet dubbelposten<<<

Bewerkt: door GTA-Sheep
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...