qbdown Geplaatst: 29 juli 2007 Rapport Geplaatst: 29 juli 2007 (bewerkt) Hallo allemaal, Als ik met de MTA SA Map editor een map ga maken wil ik er loopings enzo inzetten want het wordt een stunt map. Waar kan ik stunt dingen vinden? (Op de Ramps na dan?) Want ik had een model id: 13666 gevonden...Dat is een looping... maar die staat niet bij de ramps in de map editor.. Waar kan ik deze vinden? En andere stunt dingen? EDIT: Kan iemand deze even verplaatsen naar de MTA General? >>> Door Bling: <<< Bewerkt: 29 juli 2007 door Bling Reageren
Ferre Geplaatst: 1 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2007 Buildings > Sport and Stadium ObjectsHier vind je een grote en kleine looping. En skatepark onderdelen. Structures > RampsHier vind je wat kant en klare stunt dingen en schansen. Miscellaneous > SpecialHier heb je hooibalen, mooie lampjes, vuur, fonteinen en bewegende objects. Er zijn ook nog objects van GTA San Andreas die je niet in MTA kunt gebruiken. Je kan ze hier en hier downloaden. Er zitten wel overbodige dingen in, maar het is wel handig. Installeren is zo gebeurd, check de readme. Reageren
jimmyvanheel Geplaatst: 3 januari 2008 Rapport Geplaatst: 3 januari 2008 Ik zoek ook een object wat ik niet kan vinden. Het is die pier die ze altijd bij deathmatches zetten. Weet iemand welk ID deze heeft en bij welke soort hij hoort? Reageren
moechy Geplaatst: 26 maart 2008 Rapport Geplaatst: 26 maart 2008 Kan je ietsje duidelijker zijn betreft die pier? Bedoel je soms die lange pier in Los Santos? Of bedoel je die houten brugjes? Als je die houten brugjes bedoelt die staan bij: Structures -> Gasstation Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.