pingu Geplaatst: 21 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2004 Ik heb deze missie al een keer of 20 geprobeerd, maar er blijfen telkens ong. 2 mannen op de trein leven, wat doe ik verkeerd? Ik ga gewoon naast de trein rijden en laat de passagier schieten, maar kom dus niet verder. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mango Geplaatst: 21 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2004 (bewerkt) hier zijn al topics over geopend dus gebruik ff de ZOEKMACHINE EDIT SLOTJE Bewerkt: 21 december 2004 door mango Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grove_Street_Gang_Member Geplaatst: 21 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2004 (bewerkt) Gebruik de zoekfunctie er zijn genoeg topics over deze missie Zelf zou ik niet wete hoe het moet, mij lukte het van de eerste keer EDIT: sorry iets te laat Bewerkt: 21 december 2004 door Grove_Street_Gang_Member Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
cesar vialpando Geplaatst: 22 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2004 zorg dat je een goed geweer in je hand hebt voor je op de moto stapt achtervolg de trein en maak dat je genoeg voorsprong hebt rem en stap van je moto. knal nu zelf die vagas neer veel makkelijker als het nog niet lukt stap dan weer van je moto haal weer voor sprong enz... :ph34r: :ph34r: :ph34r: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
barry Geplaatst: 22 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2004 Als die trein eenmaal op z'n snelheid is en je stapt af, dan kan je die trein niet meer inhalen hoor. Of als je de trein niet meer ziet komt er al te staan: Mission Failed. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TubS Geplaatst: 23 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2004 Ik heb deze missie al een keer of 20 geprobeerd, maar er blijfen telkens ong. 2 mannen op de trein leven, wat doe ik verkeerd? Ik ga gewoon naast de trein rijden en laat de passagier schieten, maar kom dus niet verder. hier zijn al HEEEL VEEL topic over dus zoek a u b nou is een keer -slotje- Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts