Robertinwezep Geplaatst: 29 juli 2007 Rapport Geplaatst: 29 juli 2007 Heej, het lukt me niet om naar de House Party toe tegaan zegmaar.. Ik sta voor mijn huis in grove street (mijn save huis) jeweet wel,dat huis met die garage en met de hekjes ervoor. Daar sta ik dan om 8 uur s'avonds dan krijg ik een telefoontje.. En dan gebeurt er niet's Kan iemand zeggen wat ik dan moet doen,of waar ik dan naartoe moet gaan?(met een screenshot graag) Reageren
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 29 juli 2007 Rapport Geplaatst: 29 juli 2007 (bewerkt) Je moet dan eerst even naar de kapper gaan voor een andere 'hairstyle', die hoef je niet per se te nemen maar je moet wel in de kapper salon geweest zijn. Bovendien moet je daar zijn tussen 20:00 en 05:00, je kan rechtsboven de tijd zien. @hieronder: Volgens mij is het tot 05:00... Bewerkt: 29 juli 2007 door Jow Tommy Verceti Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 29 juli 2007 Rapport Geplaatst: 29 juli 2007 Kan iemand zeggen wat ik dan moet doen,of waar ik dan naartoe moet gaan?(met een screenshot graag) Je moet tussen 8:00pm en 6:00am naar het huis van OG Loc gaan, deze bevindt zich op Grove St. tegenover jouw eigen huis. Ik heb er voor de duidelijkheid een kaartje van gemaakt: Als het goed is verschijnt er voor OG Loc zijn huis een rode marker, waar je dan in kunt stappen. Reageren
Dastard Geplaatst: 29 juli 2007 Rapport Geplaatst: 29 juli 2007 Om de missie te kunnen starten,zul je eerst nieuwe kleren of andere kleren moeten aandoen,dan kun je pas naar de missie "House Party". Hier is de uitleg + een tip van WIKIGTA. In deze missie word je uitgenodigd voor OG Loc's party in Grove Street.Ga tussen 8:00pm en 6:00am naar de house party. Tijdens de party komt een Grove member jullie vertellen dat een wagen met Ballas naar Grove Street komt. Jullie barricaderen de straat en je moet met je Grove members de Ballas vol lood pompen. Na de eerste aanval vallen ze aan vanaf de brug boven jullie. Maak deze ook een kopje kleiner. Na deze golf komen ze van alle kanten aangerend. Vermoord ze allemaal en je hebt de missie gehaald. Als je de eerste golf hebt overleefd zullen er een aantal Ballas boven je op de brug verschijnen. Als je die vanaf beneden neerschiet kom je bij de derde golf verschrikkelijk in de problemen. Het beste wat je dus kan doen is langs je savehouse de brug oprennen en ze vanaf daar neerschieten. De derde golf spawnt nu voor je huis en in de steeg ernaast en je kan met de nodige voorzichtigheid nu teruglopen en ze één voor één omleggen. Veel geluk! D. Reageren
Kinzorro Geplaatst: 31 juli 2007 Rapport Geplaatst: 31 juli 2007 Om de missie te kunnen starten,zul je eerst nieuwe kleren of andere kleren moeten aandoen,dan kun je pas naar de missie "House Party". Dit klopt niet helemaal, ik ben namelijk in dezelfde kleren als voordat ik de missie begon naar de house party gegaan! Of het zo is dat je per sé naar de kapsalon moet dat weet ik niet echt zeker want ik ben ook nooit naar de kapper geweest voor die missie Je word gewoon gebeld en dan als het goed is vraagt OG loc je dan of je komt. Is dit niet het geval dan is het waarschijnlijk een bug ofzo, start je PC of spel even overnieuw op. Reageren
Moonbeam Geplaatst: 31 juli 2007 Rapport Geplaatst: 31 juli 2007 ...Of het zo is dat je per sé naar de kapsalon moet dat weet ik niet echt zeker... Dit is niet nodig om de missie 'House Party' te starten, waarschijnlijk is de boodschap dat je wat nieuwe kleren en een kapsel moet halen door Rockstar in het spel gezet om je óf te stimuleren, opdat je de kleed- en kapfunctie verkent, óf om duidelijk te maken dat je zo vaak je wilt van 'stijl' kunt veranderen. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 31 juli 2007 Rapport Geplaatst: 31 juli 2007 ...Of het zo is dat je per sé naar de kapsalon moet dat weet ik niet echt zeker... Dit is niet nodig om de missie 'House Party' te starten, waarschijnlijk is de boodschap dat je wat nieuwe kleren en een kapsel moet halen door Rockstar in het spel gezet om je óf te stimuleren, opdat je de kleed- en kapfunctie verkent, óf om duidelijk te maken dat je zo vaak je wilt van 'stijl' kunt veranderen. Jullie moeten er niet zoveel achter zoeken.. De missie heet "House Party", ofwel een feest. Daarvoor hoor je je even verkleden, leuk kapsel, even douchen... Zodat je er goed uitziet op het feest . Meer steekt er volgens mij niet achter. En verplicht is het dus helemaal niet. Reageren
Richie01 Geplaatst: 14 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2007 Om de missie te kunnen starten,zul je eerst nieuwe kleren of andere kleren moeten aandoen,dan kun je pas naar de missie "House Party". Dit klopt niet helemaal, ik ben namelijk in dezelfde kleren als voordat ik de missie begon naar de house party gegaan! Of het zo is dat je per sé naar de kapsalon moet dat weet ik niet echt zeker want ik ben ook nooit naar de kapper geweest voor die missie Je word gewoon gebeld en dan als het goed is vraagt OG loc je dan of je komt. Is dit niet het geval dan is het waarschijnlijk een bug ofzo, start je PC of spel even overnieuw op. Ik moest sterker toe wel in andere kleding, maar ik hoefde niet per sé naar de kapsalon. Nu moet ik wel bekennen dat ik het spel op de PS2 heb, maar dat mocht niet baten, toch? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.