Jump to content

Nieuws op je website

Recommended Posts

Geplaatst:

Ey,

Ik heb een aantal vragen rondom het maken en verbeteren van mijn website. Het forum is inmiddels af we zijn nu druk bezig met de frontpage. Wat er op moeten komen zit al in ons hoofd en ook het design is al redelijk tot goed klaar.

Maar het probleem is dat ik iets niet weet. We willen elke dag nieuwsposten op de frontpage zodat members op de hoogte worden gehouden. Nu heb ik geen zin om bij elk nieuwsbericht de hele layout aan te gaan passen in Photoshop.

Ik wil dus een systeem/programma hebben waarmee je nieuwsberichten kunt plaatsen op onze FP. Naar mijn weten gaat dit met PHP, is er geen programma voor? Of moeten we alles zelf met de hand maken? Zo ja, wie heeft een goede website met tutorials zodat ik meer kan leren van PHP, ik kan het een beetje.

Wie mij kan helpen is super :D

Geplaatst:

Je kan altijd nog een soort van blogsysteem in je website inbouwen. Kijk even op google over waar je fre blog scripts vind.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...