S()nny Geplaatst: 29 juli 2007 Rapport Geplaatst: 29 juli 2007 hier een paar sigs van mij (real life) op andere sites kreeg er goede rates voor kijken of het hier ook zo is hier zijn ze: graag rates & comments gr S()nny Reageren
Ferre Geplaatst: 29 juli 2007 Rapport Geplaatst: 29 juli 2007 Gebruik bij real-life sigs real-life stocks. Dat ziet er beter uit en is het een mooier geheel. Dit is nu een render, achtergrondje, tekst, bordertje sig. Ik begon dan ook zelf ook met zulke sigs, alleen blijf niet bij één stijl hangen, en probeer veel uit. 60% - Zie hierboven. Reageren
Gino99 Geplaatst: 29 juli 2007 Rapport Geplaatst: 29 juli 2007 Mmmm...Je hebt mooie sigs gemaakt.Ik rate ze wel even 1.:Je hebt een hele mooie achtergrond gebruikt,en mooie effects.De tekst staat er prachtig in,en de kleuren zijn ook heel mooi.Alleen vind ik het een beetje een mindere foto van haar .Een 8,9/10 2.Dit vind ik de minste sig.De achtergrond is wel mooi,maar weinig effecten.Jessica zelf vind ik ook wat minder erop geplaatst.De tekst is wel mooi 3.Hele mooie sig.Prachtige achtergrond en goeie kleuren ervoor gebruikt.Adrinana staat er ook heel mooi op....Verder mooie tekst,en goeie effecten.8,7/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.