Black Admiral Geplaatst: 29 juli 2007 Rapport Geplaatst: 29 juli 2007 (bewerkt) Hey, Ik heb een week geleden GTA San Andreas gekocht. Ik heb het in totaal twee uurtjes gespeeld, maar als ik het dan opnieuw wilde opstarten, klikte ik op het linkje 'START GAME', alleen dan deed hij helemaal niks. Dit probleem had ik ook bij Vice City, dus het kan niet aan de videokaart liggen, want Need For Speed Carbon doet het, Need For Speed Underground ook. Ik heb DirectX 9.0C al 7 keer geinstaleerd, San Andreas opnieuw geinstaleerd, de computer opnieuw opgestart, en nu wil hij nog niet werken. Ik wil het spel zóóó graag spelen, maar hij weigert gewoon. Weet iemand wat ik moet doen!? P.S. Ik heb Windows Vista Basic. Bewerkt: 29 juli 2007 door Dwayne Graafland Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 29 juli 2007 Rapport Geplaatst: 29 juli 2007 Hey,Ik heb een week geleden GTA San Andreas gekocht. Ik heb het in totaal twee uurtjes gespeeld, maar als ik het dan opnieuw wilde opstarten, kon ik het linkje 'START GAME' niet aanklikken. Dit probleem had ik ook bij Vice City, dus het kan niet aan de videokaart liggen, want Need For Speed Carbon doet het, Need For Speed Underground ook. Ik heb DirectX 9.0C al 7 keer geinstaleerd, San Andreas opnieuw geinstaleerd, de computer opnieuw opgestart, en nu wil hij nog niet werken. Ik wil het spel zóóó graag spelen, maar hij weigert gewoon. Weet iemand wat ik moet doen!? P.S. Ik heb Windows Vista Basic. Eigenlijk gaat mijn vermoeden dan uit naar Vista. Zoals jij misschien al wel wist, treden er regelmatig complicaties op bij Vista. Volgens mij heeft de één er meer last van dan de ander, maar dat weet ik niet zeker. Hoe dan ook, wat gebeurd er als je het spel opstart? Zie je dan dit: of dit: (Ik maak op uit je verhaal dat de optie 'new game' helemaal weg is.) In dat eerste geval wil dat dus zeggen dat die button mist. Nu kan dat zijn doordat San Andreas niet goed, of in ieder geval niet volledig geïnstalleerd is. Echter is het dan wel weer vreemd dat de knop het wel gedaan heeft. Het tweede geval wijst erop dat waarschijnlijk 'new game' wel geselecteerd is, maar niet te zien valt. Indat geval kun je proberen gewoon een paar keer op [ENTER] te drukken, in de hoop dat hij hem gewoon pakt. Je kunt overigens nog wel even je videokaart verbeteren door enkele drivers te downloaden. Deze zijn meestal te downloaden op NVidia, afhankelijk van het type kaart dat je hebt. Verwacht er niet teveel van, maar wie weet kan het toch nog helpen. Reageren
Black Admiral Geplaatst: 30 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juli 2007 Hey,Ik heb een week geleden GTA San Andreas gekocht. Ik heb het in totaal twee uurtjes gespeeld, maar als ik het dan opnieuw wilde opstarten, kon ik het linkje 'START GAME' niet aanklikken. Dit probleem had ik ook bij Vice City, dus het kan niet aan de videokaart liggen, want Need For Speed Carbon doet het, Need For Speed Underground ook. Ik heb DirectX 9.0C al 7 keer geinstaleerd, San Andreas opnieuw geinstaleerd, de computer opnieuw opgestart, en nu wil hij nog niet werken. Ik wil het spel zóóó graag spelen, maar hij weigert gewoon. Weet iemand wat ik moet doen!? P.S. Ik heb Windows Vista Basic. Eigenlijk gaat mijn vermoeden dan uit naar Vista. Zoals jij misschien al wel wist, treden er regelmatig complicaties op bij Vista. Volgens mij heeft de één er meer last van dan de ander, maar dat weet ik niet zeker. Hoe dan ook, wat gebeurd er als je het spel opstart? Zie je dan dit: of dit: (Ik maak op uit je verhaal dat de optie 'new game' helemaal weg is.) In dat eerste geval wil dat dus zeggen dat die button mist. Nu kan dat zijn doordat San Andreas niet goed, of in ieder geval niet volledig geïnstalleerd is. Echter is het dan wel weer vreemd dat de knop het wel gedaan heeft. Het tweede geval wijst erop dat waarschijnlijk 'new game' wel geselecteerd is, maar niet te zien valt. Indat geval kun je proberen gewoon een paar keer op [ENTER] te drukken, in de hoop dat hij hem gewoon pakt. Je kunt overigens nog wel even je videokaart verbeteren door enkele drivers te downloaden. Deze zijn meestal te downloaden op NVidia, afhankelijk van het type kaart dat je hebt. Verwacht er niet teveel van, maar wie weet kan het toch nog helpen. Hey, Ja, ik zie het icoontje 'START GAME' wel, maar als ik hem aanklik, doet hij niks. En als ik het met 'ENTER' probeer, doe ik 'START GAME', dan 'LOAD GAME' dan klik ik er een aan, endan zie ik links-bovenin 'LOAD GAME' in sierlijke letters staan. Ik kan dan wachten tot ik een ons weeg, maar hij doet toch helemaal niks. En ik heb hem bij 'EIGENSCHAPPEN' ook al op XP gezet, doet hij ook hetzelfde. Als ik naar www.nvidia.com ga, dan zie ik dit: ~ ZIE BIJLAGE ~ Dus ik weet niet wat het is. Reageren
Black Admiral Geplaatst: 30 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juli 2007 (bewerkt) De bijlage doet het op één of andere manier niet.... Bewerkt: 30 juli 2007 door Dwayne Graafland Reageren
Ninoke Geplaatst: 30 juli 2007 Rapport Geplaatst: 30 juli 2007 (bewerkt) De bijlage doet het op één of andere manier niet.... Probeer het eens met >>imageshack<< dan moet het wel lukken Bewerkt: 30 juli 2007 door Ninoke Reageren
Black Admiral Geplaatst: 1 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 augustus 2007 In ieder geval, zegt hij dat hij het niet kan installeren. Weet iemand dan een andere oplossing? Hij moet het echt doen. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 1 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2007 In ieder geval, zegt hij dat hij het niet kan installeren. Weet iemand dan een andere oplossing? Hij moet het echt doen. Ik denk dat de bijlagen functie het op dit moment gewoon weer goed doet, dus het zou handig zijn als je die screenshot toch nog even upload, want dan kunnen we zien wat voor een precieze melding het is. Je maakt nu een groffe schets van wat je krijgt, maar volgens mij zijn daar meerdere varianten van. Als je overigens een (fout)melding krijgt bji het bezoeken van de site van NVidia, dan kun je er ook altijd even voor kiezen om het met een andere browser te proberen. Gebruik je nu 'Internet Explorer', dan probeer je het even met 'FireFox'. En andersom natuurlijk. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.