Jump to content

easter egg


kgta forum

Recommended Posts

kan iemand mij uitleggen hoe je die easter egg van dat vcn gebouw en die helipad met dat door de muur springen :? bij dat VCN gebouw in downtown naast de brug naar prawn island in dat gebouw is volgens wiki gta een werkelijke easteregg te vinden ze hebben het er

over dat je naar de lift moet en bovenop het gebouw door een raam heen moet springen maar welk raam moet ik door heen springen ik zie in het gebouw naast VCN een knipperend streepje maar als ik daar doorheen wil springen valt tommy gewoon naar beneden naast het gebouw op de grond

Bewerkt: door kgta forum
Link to comment
Delen op andere websites

kan iemand mij uitleggen hoe je die easter egg van dat vcn gebouw en die helipad met dat door de muur springen :?

als je een screenshot of beter uitlegt wat je ermee bedoelt kan ik je misschien helpen

Link to comment
Delen op andere websites

kan iemand mij uitleggen hoe je die easter egg van dat vcn gebouw en die helipad met dat door de muur springen :?

Je moet eerst even naar het VNC gebouw gaan. Je vind het gebouw voor alle duidelijkheid in Downtown. Loop door de open deur naar de helipad van het gebouw, daar staat als het goed is ook de VCN Maverick. Eenmaal op de helipad kijk je richting het westen, je komt dan zo op de radar te staan:

Ren dan recht vooruit naar de ramen die het dichst bij je in de buurt zijn, als het goed is ga je door de ramen heen. Blijf gewoon vooruit lopen en je zal in de kamer van de EE komen. Succes!

Bewerkt: door -Matthijs-
Link to comment
Delen op andere websites

kan iemand mij uitleggen hoe je die easter egg van dat vcn gebouw en die helipad met dat door de muur springen :?

Je moet eerst even naar het VNC gebouw gaan. Je vind het gebouw voor alle duidelijkheid in Downtown. Loop door de open deur naar de helipad van het gebouw, daar staat als het goed is ook de VCN Maverick. Eenmaal op de helipad kijk je richting het westen, je komt dan zo op de radar te staan:

Ren dan recht vooruit naar de ramen die het dichst bij je in de buurt zijn, als het goed is ga je door de ramen heen. Blijf gewoon vooruit lopen en je zal in de kamer van de EE komen. Succes!

maar hoe kom je weer uit die kamer als je de easter egg zat bent

Link to comment
Delen op andere websites

kan iemand mij uitleggen hoe je die easter egg van dat vcn gebouw en die helipad met dat door de muur springen :?

Je moet eerst even naar het VNC gebouw gaan. Je vind het gebouw voor alle duidelijkheid in Downtown. Loop door de open deur naar de helipad van het gebouw, daar staat als het goed is ook de VCN Maverick. Eenmaal op de helipad kijk je richting het westen, je komt dan zo op de radar te staan:

Ren dan recht vooruit naar de ramen die het dichst bij je in de buurt zijn, als het goed is ga je door de ramen heen. Blijf gewoon vooruit lopen en je zal in de kamer van de EE komen. Succes!

maar hoe kom je weer uit die kamer als je de easter egg zat bent

Dan moet je gewoon door ramen lopen dat je binnen in de kamer ziet.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Eej,

Hier een uitleg met plaatjes. Als je eenmaal bij het gebouw bent gekomen moet je iets doorlopen tot je bij een open deur komt daar loop je doorheen:

1187556309-33.jpg

Daarna kom je boven op het dak en dan loop je met de trap naar boven:

1187556350-45.jpg

Als je de trap heb beklommen kom je op het helipad en spring je door het omcirkelde raam:

1187556404-98.jpg

En voila je bent er:

1187556437-82.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...