Honkbal95 Geplaatst: 29 juli 2007 Rapport Geplaatst: 29 juli 2007 hey ik wil een account aanmaken voor youtube en als ik alles heb ingevuld behalve postcode dat niet hoeft dan klik ik op het allerlaaatste knopje en dan krijg ik dit bericht Sorry. Based on the information you have submitted to us, you are ineligible to register for YouTube.com dus wat kan ik er aan doen mijn vader kon zich wel zonder problemen aanmelden? Reageren
Froodooo Geplaatst: 29 juli 2007 Rapport Geplaatst: 29 juli 2007 (bewerkt) Ik ben wat dingen afgegaan die je moet invullen tijdens het registreren, en het zou hieraan kunnen liggen: Misschien heb je het email-adres van je vader gebruikt tijdens het registreren. Het kan dan zijn dat Youtube dat adres al in haar bestand heeft gevonden, en dus niet nog eens datzelfde email-adres toestaan voor een ander account. Dan kan het ook zijn dat de username die je hebt ingevuld al in gebruik is door iemand anders. Klik daarom, als je een username hebt ingevuld, op de 'check' link die daarnaast staat. Je kunt dan kijken of je username dan al in gebruik is. Is dat zo, dan zul je dus een andere moeten kiezen. En misschien heb je ook nog een minimale leeftijd nodig om te registreren bij Youtube. Als je bijvoorbeeld niet oud genoeg bent, zul je ook niet worden toegelaten door Youtube. Je kunt daarvoor nog de zogenaamde Terms of Use doorlezen, en misschien ook nog wel Privacy policy. En zorg er als laatste voor dat je de goede verificatie-code hebt ingevuld. Kijk dus goed of je hem goed hebt overgenomen van het plaatje. Mocht het alsnog allemaal niet lukken, dan kun je natuurlijk ook nog contact opnemen met Youtube zelf. Dit kun je doen via Contact us. [@ jens_nl_nl] Mooi dat het alsnog is gelukt! Bewerkt: 29 juli 2007 door Froodooo Reageren
Honkbal95 Geplaatst: 29 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juli 2007 het is gelukt ik heb het op de laptop van me vader geprobeert en daar ging het gewoon me vader had zich daar ok geregistreerd Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.