timbuikema Geplaatst: 21 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2004 ik heb de rest van de missies afgerond en ben nu bij de 2e missie van Zero's RC shop die ik niet kan halen. en ik krijg ook geen telefoontjes ofzo van dat ik weer een nieuwe baas krijg. Wie kan mij helpen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 21 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2004 Zero's missies hoef je niet te doen in de verhaallijn (alleen om 100% te halen). Wat is de laaste missie die je gedaan hebt (dus niet Air Raid van Zero) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
timbuikema Geplaatst: 21 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 december 2004 laatste missie : the da na thang Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 21 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2004 Heb je de missies van Jizzy al gedaan? Als je die missie hebt gedaan dat je Jizzy's telefoon moet pakken dan is je volgende missie Pier 69. Die begint ook bij de Pier, in het noorden van SF Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
juul Geplaatst: 22 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2004 Heb je de missies van Jizzy al gedaan? Als je die missie hebt gedaan dat je Jizzy's telefoon moet pakken dan is je volgende missie Pier 69. Die begint ook bij de Pier, in het noorden van SF jizzy is dat blauwe hoofd (moest je het niet weten) ik wist het eerst ook niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
andyman Geplaatst: 23 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2004 Ik had dat eerst ook dat ik neit meer verder kwam maar ik heb gewoon door gespeelt tot ik die missies van Rc allemaal had gedaan daaarna kon ik gewoon weer verder volgens mij hoor :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrSelected Geplaatst: 23 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2004 Ik had dat eerst ook dat ik neit meer verder kwam maar ik heb gewoon door gespeelt tot ik die missies van Rc allemaal had gedaan daaarna kon ik gewoon weer verder volgens mij hoor :rolleyes: Dit hoeft niet. Druk op start, daarna op kruisje, nog een keer kruisje en dan kijk je waar je allemaal heen kan. Daar staat waarschijnlijk wel Jizzy of iets anders. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
i kill ryder! Geplaatst: 23 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2004 je bent zeker bij die missie air raid als je een code blad heb dan kan je code in tikken en dan die code dat de speltijd vlugger gaat als je die doet is die drieenhalve minuten zo voorbij Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
i kill ryder! Geplaatst: 23 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2004 he je moet jizzy doen ja dat vind ik ook een van de makkelijkste missie's! maar ik geef je een tip later niet in jizzy geloven want zijn vriend T-bone is niet te vertrouwen daarom heet ik zo T-bone heeft ryder iets van een miljoen gegeven om ryder over te halen dat hij bij die mongool van een jizzy hoorde. maar jizzy was dood geschoten door mij (dat was een missie) en toen had T-bone ze eigen gang opgericht daar zat ryder dus bij. eerst moet op een dak gaan staan met cesar vialpando met een sniper en dan moet je dus die gang dood schieten en dan moet je achter ryder aan in een speedboot en moet je gaan schieten op zijn boot :huh: :o :lol: B) :rolleyes: <_< :angry: :unsure: :blink: :ph34r: dan gaat zijn boot in de vik en dan is hij dan krijg je 15000 dollar en heb je de missie gehaald. :ooolala: :kickass: :gtasign: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 24 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2004 Heb je de missies van Jizzy al gedaan? Als je die missie hebt gedaan dat je Jizzy's telefoon moet pakken dan is je volgende missie Pier 69. Die begint ook bij de Pier, in het noorden van SF jizzy is dat blauwe hoofd (moest je het niet weten) ik wist het eerst ook niet Ik begrijp totaal niet wat je bedoeld, sorry. En wat moest ik niet weten? Praat eens duidelijk Ik had dat eerst ook dat ik neit meer verder kwam maar ik heb gewoon door gespeelt tot ik die missies van Rc allemaal had gedaan daaarna kon ik gewoon weer verder volgens mij hoor Zoals ik al zei en MrSelected ook: Zero's missies zijn NIET nodig om de verhaallijn uit te spelen, alleen om 100% in het spel te halen (Deja-Vu!) @i kill ryder!: dat je cheats gebruikt: prima. Maar om dat als oplossing aan te dragen voor een probleem vind ik wat simpel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
andyman Geplaatst: 24 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2004 En het is zo en zo niet handig om cheats te gebruiken want anders komt er iets van : Warning you have used cheats please do not save ofzo dus ik raad het iedereen af :o Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Friend of Zweed Geplaatst: 25 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2004 Ik krijg die eerste missie van zero maar nie( air raid geloof ik) ik ben maar gewoon verder gegaan met die vraagteken en nu ben ik al weer bij Back to los santos dus ik zou gewoon zero overslaan en later doen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrSelected Geplaatst: 25 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2004 Ik ben nu ook alweer bijna klaar in LS.. en die irritante Z staat nog steeds op de radar :rolleyes: De eerste missie van Zero is niet zo lastig, maar voor de tweede moet je echt goed kunnen mikken en dat lukt voor geen meter. :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
juul Geplaatst: 26 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2004 Ik ben nu ook alweer bijna klaar in LS.. en die irritante Z staat nog steeds op de radar :rolleyes: De eerste missie van Zero is niet zo lastig, maar voor de tweede moet je echt goed kunnen mikken en dat lukt voor geen meter. :blink: mij is die ook nog niet gelukt ik vin dat R* er iets moet voor maken dat je die Z kunt afzetten van zero Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 26 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2004 Ik ben nu ook alweer bijna klaar in LS.. en die irritante Z staat nog steeds op de radar :rolleyes: De eerste missie van Zero is niet zo lastig, maar voor de tweede moet je echt goed kunnen mikken en dat lukt voor geen meter. :blink: mij is die ook nog niet gelukt ik vin dat R* er iets moet voor maken dat je die Z kunt afzetten van zero Verdwijnt de Z niet als je alle missie van Zero hebt gehaald? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.