Jump to content

PSP black en PSP white, welke?

Recommended Posts

Geplaatst:

De laatste keer toen er water overlast was is er wat vreselijk gebeurt, naja voor mij dan...... mijn PSP heeft gezwommen en is verdronken :N:7 nu heeft mijn vader iets met de verzekering geregeld en hij krijgt geld voor een nieuwe, ik kan dus kiezen tussen een zwarte, witte en een roze (die word het dus zeeker niet) maar ik kies miss voor een witte maar ik heb gehoord dat het beeld van de witte PSP beter is dan die van een zwarte. ik wil wel zeker weten of dat waar is, weten julie miss iets......

greettzzz, roneri

Geplaatst: (bewerkt)

Hey Roneri,

Ten eerste wil ik graag het gerucht dat je noemde: "Scherm van Witte PSP is beter dan die van de Zwarte" uit de lucht halen, er is namelijk geen verschil tussen de PSP versies, op de frontjes na.

Daarnaast kan ik je adviseren om te wachten tot september met de aanschaf van een nieuwe PSP. In september komt namelijk de nieuwe PSP uit, deze is lichter, dunner en heeft een snellere UMD lezer. Daarnaast is hij ook aansluitbaar op een TV, meer informatie omtrent deze nieuwe PSP vind je op alle "betere" game sites. Al met al het wachten waard ;) .

Ikkes.

PS. Bij de nieuwe PSP komen er 5 verschillende kleuren: Wit, Zwart, Roze, licht blauw en zilver. Ook hier zijn het allemaal dezelfde PSP's, maar dan met een ander frontje, gewoon de gene kiezen die je het mooiste vind ;) .

Bewerkt: door Ikkes
Geplaatst:
Hey Roneri,

Ten eerste wil ik graag het gerucht dat je noemde: "Scherm van Witte PSP is beter dan die van de Zwarte" uit de lucht halen, er is namelijk geen verschil tussen de PSP versies, op de frontjes na.

Daarnaast kan ik je adviseren om te wachten tot september met de aanschaf van een nieuwe PSP. In september komt namelijk de nieuwe PSP uit, deze is lichter, dunner en heeft een snellere UMD lezer. Daarnaast is hij ook aansluitbaar op een TV, meer informatie omtrent deze nieuwe PSP vind je op alle "betere" game sites. Al met al het wachten waard ;) .

Ikkes.

PS. Bij de nieuwe PSP komen er 5 verschillende kleuren: Wit, Zwart, Roze, licht blauw en zilver. Ook hier zijn het allemaal dezelfde PSP's, maar dan met een ander frontje, gewoon de gene kiezen die je het mooiste vind ;) .

hoe kom je aan die informatie en ik wil ook graag weten hoe duur hij dan is?

Geplaatst:

Deze informatie is eigenlijk op bijna elke 'console site' wel te vinden. Wil je graag meer weten over een PSP dan raad ik je aan gewoon hier eens te kijken. Ik heb volgens mij gelezen dat de PSP net zoveel gaat kosten als de huidige nu, dat is dus zo'n 170 Euro. Dat is eigenlijk helemaal niet zoveel voor zo'n strakke gadget.

Geplaatst:

zoals al is gezegd zit er geen verschil in de kwaliteit, en het ligt aan je smaak welke kleur je wilt...

Als je de nieuwe wilt nemen wacht dan een maandje ofzow om te kijken of alle fouten er uit zijn, het gebeurt vaak met een nieuwe console dat hij crap is en dingen aan mankeert...

Geplaatst:

ja maar ik gaa over een weekje naar oosterijk en ik wil dan graag mijn psp meenemen, snap je? maar het lijkt me ook wel weer cool om die nieuwe te hebben. ik weet ook niet of ik het er voor over heb om zo'n tijdje te wachten maar miss vraag ik wel wat anders voor mijn verjaardag (ben over 2 dagen jarig 8)) en ik kan dan sparen voor een nieuwe psp :*D

ja maar ik gaa over een weekje naar oosterijk en ik wil dan graag mijn psp meenemen, snap je? maar het lijkt me ook wel weer cool om die nieuwe te hebben. ik weet ook niet of ik het er voor over heb om zo'n tijdje te wachten maar miss vraag ik wel wat anders voor mijn verjaardag (ben over 2 dagen jarig 8)) en ik kan dan sparen voor een nieuwe psp :*D

greettzzz, roneri

P.S. sorry voor het dubbelle bericht, ik drukte per-ongeluk 2x op enter :cry: :$

Bewerkt: door roneri

Ik zou ook gewoon geld vragen voor je verjaardag en daarmee sparen voor de nieuwe PSP, blijkbaar is ie beter :puh: Denk eraan, geduld wordt beloond :bier: Ow enne, over de kleur....ik zou gewoon zwart kiezen omdat dat de originele playstation kleur is.

Groetjes,

Kin

PS: Alvast hartelijk gefeliciteerd en veel plezier in Oostenrijk ;)

Bewerkt: door Kinzorro
Geplaatst:

Zwart past beter bij spelletjes en andere dingen die je erop afspeel

(Jammer dat ik hem niet zag drijven :7)

Mijn Mening : Zwart

:cya:

Ik zou ook gewoon geld vragen voor je verjaardag en daarmee sparen voor de nieuwe PSP, blijkbaar is ie beter :puh: Denk eraan, geduld wordt beloond :bier: Ow enne, over de kleur....ik zou gewoon zwart kiezen omdat dat de originele playstation kleur is.

Groetjes,

Kin

PS: Alvast hartelijk gefeliciteerd en veel plezier in Oostenrijk ;)

ja bedankt (alvast) een zwarte is mooi maar ik had al een zwarte duss een beetje saai, ik dacht eraan om een porseleinwitte te nemen :D ik moet nog kijken welke kleuren er precies komen.

greettzzz, Tha-Ran

P.S. ik krijg van mijn vader een soort tegoed bon voor de nieuwe :*D8)

Bewerkt: door Tha-Ran

Deze informatie is eigenlijk op bijna elke 'console site' wel te vinden. Wil je graag meer weten over een PSP dan raad ik je aan gewoon hier eens te kijken. Ik heb volgens mij gelezen dat de PSP net zoveel gaat kosten als de huidige nu, dat is dus zo'n 170 Euro. Dat is eigenlijk helemaal niet zoveel voor zo'n strakke gadget.

Hij word waarschijnlijk weer "gewoon" 200 euro :)

Edit: Zwart! Gwoon veel chiller :D

Bewerkt: door Dark_GTA_Mike

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...