Jump to content

PSP black en PSP white, welke?

Recommended Posts

Geplaatst:
ik zou gaan voor black, bij de witte zie je sneller vuil enzo

ja miss wel weer, k heb die ouwe psp van mijn nog ligge, hij is niet wat het geweest is maar ik kan altijd nog vergelijken.. en ikk ga die ouwe psp niet wegooien ook, ik ben in vrij veel landen met hem geweest :7

kijk het verschil hier :D

greettzzz, Tha-Ran

Geplaatst: (bewerkt)
ik zou gaan voor black, bij de witte zie je sneller vuil enzo

ja miss wel weer, k heb die ouwe psp van mijn nog ligge, hij is niet wat het geweest is maar ik kan altijd nog vergelijken.. en ikk ga die ouwe psp niet wegooien ook, ik ben in vrij veel landen met hem geweest :7

kijk het verschil hier :D

greettzzz, Tha-Ran

Volgens mij zie je juist op de zwarte meer vuil hoor. Op een zwarte zie je al snel vlekjes en het trekt stof aan, die je goed ziet. Wij hebben de witte, en dit heb je hier niet. Het enigste wat vuil is is het schermpje, maar dat komt door ons. (vingerafdrukken enz.)

Bewerkt: door Velaro
Geplaatst:
ik zou de zwarte pakke

past bij me ps2 en me komende ps3 :puh:

na ik neem geen ps3, word me veel te duur (ze mogen dat blue-ray eruit halen van mij) iedereen zegt neem een zwarte, maar ik moet gewoon nog kijken welke kleuren er precies komen, snap je? ik zie wel wat het beste uit komt, miss neem ik toch wel een zwarte.. alles is bij onsook zwart, PC en TV enzo. nogmaals, filmpje :D

greettzzz, Tha-Ran :D

• 1 maand later...
Geplaatst:

Tja, hij is nu bijna uit.. maar wat is julie mening opnieuw eigelijk: Zwart of Zilver.. de ander kleuren spreken me niet zo aan. Ik koop hem bij de Dixons of als julie miss een betere zaak weten om een PSP Slim & Lite te kopen..

Ik heb nu 200 euro, als ik die PSP dan koop zou ik ook willen kijken voor een Go-Cam! ik heb hem gezien voor 45 euro, de PSP is 170 dus ik moet nog 15 erbij leggen, opnieuw zou ik ook voor een Go-Cam gaan? Of is 't niet waard?

B.V.D.

Tha-Ran

Geplaatst: (bewerkt)

ik zou voor zilver gaan het beeld komt mooier uit :cya:

en de go:cam is verselijk goed mijn neef geefd hem gekocht

en hij tevreden maar koop dan een memorystick 1GB of meer

want anders ben je er niets mee(32mb)

Bewerkt: door thug
Geplaatst:
ik zou voor zilver gaan het beeld komt mooier uit :cya:

en de go:cam is verselijk goed mijn neef geefd hem gekocht

en hij tevreden maar koop dan een memorystick 1GB of meer

want anders ben je er niets mee(32mb)

Ja? Maar ik heb al 1GB :tu: Dus het is geen miskoop, maar ik heb ook iets gehoord over een bijprogamma waarmee je de foto's kan bewerken?

Geplaatst:

Klopt, er is inderdaad een programmaatje waarmee je de foto's op je PSP kan bewerken. Dit programmaatje heet Go! Edit. Je kan hem Hier downloaden voor je PSP, op dezelfde site is ook een handleiding te vinden met daarin alle mogelijkheden en extra's die je moet weten.

Ikkes.

Geplaatst:

Ik heb zelf een witte, maar de zwarte heeft mooiere knopjes (doorzichtig) en heeft een joystickje die wat meer in het frontje zit. Bij de witte zit 'ie er echt boven en die heeft ook knopjes waar je niet doorheen kan kijken. Maar op de witte zie je de vetvlekjes veel minder. Maarja, het is toch je eigen keuze.

Geplaatst:

ik zou voor de witte kiezen zelf heb ik een zwarte gekozen (waar ik natuurlijk veel spijt van heb :{ ) maar de witte lijkt me mooier ;)

Geplaatst:

Ik heb ook een PSP..

Alleen weet ik niet wat het verschil is tussen een witte en zwarte :N

Ik denk dat je gewoon moet kiezen welke het mooiste is.

Bij de zwarte psp zie je de vlekken zitten en bij de witte niet..

Maar het is jou keuse :D Ik weet dus niet welke beter is..

Geplaatst:

De witte ziet er aan het begin mooi uit, maar het houd die mooie kleur niet. Hij verkleurt gewoon. Ik heb nu de zwarte meer dan een jaar, en hij is nog prachtig :)

Geplaatst:

IK HEB HEM :tu: Hij is echt veel lichter en ik heb hem in ice silver.. Hij is idd ook veel dunner.. ik heb hem gekocht bij de Dixons

Tha-Ran

BTW Wie er met mij online wilt gaan PB me dan..

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...