Tha-Ran Geplaatst: 1 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 augustus 2007 ik zou gaan voor black, bij de witte zie je sneller vuil enzo ja miss wel weer, k heb die ouwe psp van mijn nog ligge, hij is niet wat het geweest is maar ik kan altijd nog vergelijken.. en ikk ga die ouwe psp niet wegooien ook, ik ben in vrij veel landen met hem geweest kijk het verschil hier greettzzz, Tha-Ran Reageren
Velaro Geplaatst: 1 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2007 (bewerkt) ik zou gaan voor black, bij de witte zie je sneller vuil enzo ja miss wel weer, k heb die ouwe psp van mijn nog ligge, hij is niet wat het geweest is maar ik kan altijd nog vergelijken.. en ikk ga die ouwe psp niet wegooien ook, ik ben in vrij veel landen met hem geweest kijk het verschil hier greettzzz, Tha-Ran Volgens mij zie je juist op de zwarte meer vuil hoor. Op een zwarte zie je al snel vlekjes en het trekt stof aan, die je goed ziet. Wij hebben de witte, en dit heb je hier niet. Het enigste wat vuil is is het schermpje, maar dat komt door ons. (vingerafdrukken enz.) Bewerkt: 1 augustus 2007 door Velaro Reageren
Limbolander Geplaatst: 1 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2007 ik zou de zwarte pakke past bij me ps2 en me komende ps3 Reageren
Tha-Ran Geplaatst: 2 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 augustus 2007 ik zou de zwarte pakkepast bij me ps2 en me komende ps3 na ik neem geen ps3, word me veel te duur (ze mogen dat blue-ray eruit halen van mij) iedereen zegt neem een zwarte, maar ik moet gewoon nog kijken welke kleuren er precies komen, snap je? ik zie wel wat het beste uit komt, miss neem ik toch wel een zwarte.. alles is bij onsook zwart, PC en TV enzo. nogmaals, filmpje greettzzz, Tha-Ran Reageren
Tha-Ran Geplaatst: 8 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 september 2007 Tja, hij is nu bijna uit.. maar wat is julie mening opnieuw eigelijk: Zwart of Zilver.. de ander kleuren spreken me niet zo aan. Ik koop hem bij de Dixons of als julie miss een betere zaak weten om een PSP Slim & Lite te kopen.. Ik heb nu 200 euro, als ik die PSP dan koop zou ik ook willen kijken voor een Go-Cam! ik heb hem gezien voor 45 euro, de PSP is 170 dus ik moet nog 15 erbij leggen, opnieuw zou ik ook voor een Go-Cam gaan? Of is 't niet waard? B.V.D. Tha-Ran Reageren
thug Geplaatst: 10 september 2007 Rapport Geplaatst: 10 september 2007 (bewerkt) ik zou voor zilver gaan het beeld komt mooier uit en de go:cam is verselijk goed mijn neef geefd hem gekocht en hij tevreden maar koop dan een memorystick 1GB of meer want anders ben je er niets mee(32mb) Bewerkt: 10 september 2007 door thug Reageren
Tha-Ran Geplaatst: 10 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 september 2007 ik zou voor zilver gaan het beeld komt mooier uit en de go:cam is verselijk goed mijn neef geefd hem gekocht en hij tevreden maar koop dan een memorystick 1GB of meer want anders ben je er niets mee(32mb) Ja? Maar ik heb al 1GB Dus het is geen miskoop, maar ik heb ook iets gehoord over een bijprogamma waarmee je de foto's kan bewerken? Reageren
Ikkes Geplaatst: 10 september 2007 Rapport Geplaatst: 10 september 2007 Klopt, er is inderdaad een programmaatje waarmee je de foto's op je PSP kan bewerken. Dit programmaatje heet Go! Edit. Je kan hem Hier downloaden voor je PSP, op dezelfde site is ook een handleiding te vinden met daarin alle mogelijkheden en extra's die je moet weten. Ikkes. Reageren
Tunix Geplaatst: 11 september 2007 Rapport Geplaatst: 11 september 2007 Ik heb zelf een witte, maar de zwarte heeft mooiere knopjes (doorzichtig) en heeft een joystickje die wat meer in het frontje zit. Bij de witte zit 'ie er echt boven en die heeft ook knopjes waar je niet doorheen kan kijken. Maar op de witte zie je de vetvlekjes veel minder. Maarja, het is toch je eigen keuze. Reageren
Tha-Ran Geplaatst: 15 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 september 2007 (bewerkt) Go! Edit, hé? maar kijk hier eens Tha-Ran Bewerkt: 15 september 2007 door Tha-Ran Reageren
gtafreak_124 Geplaatst: 16 september 2007 Rapport Geplaatst: 16 september 2007 ik zou voor de witte kiezen zelf heb ik een zwarte gekozen (waar ik natuurlijk veel spijt van heb ) maar de witte lijkt me mooier Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 16 september 2007 Rapport Geplaatst: 16 september 2007 Klopt, Wit is veel mooier en zeldzamer in principe. Ik zou dus daarvoor kiezen Reageren
Scarface92 Geplaatst: 16 september 2007 Rapport Geplaatst: 16 september 2007 Ik heb ook een PSP.. Alleen weet ik niet wat het verschil is tussen een witte en zwarte Ik denk dat je gewoon moet kiezen welke het mooiste is. Bij de zwarte psp zie je de vlekken zitten en bij de witte niet.. Maar het is jou keuse Ik weet dus niet welke beter is.. Reageren
The GamerII Geplaatst: 18 september 2007 Rapport Geplaatst: 18 september 2007 De witte ziet er aan het begin mooi uit, maar het houd die mooie kleur niet. Hij verkleurt gewoon. Ik heb nu de zwarte meer dan een jaar, en hij is nog prachtig Reageren
Tha-Ran Geplaatst: 21 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 september 2007 IK HEB HEM Hij is echt veel lichter en ik heb hem in ice silver.. Hij is idd ook veel dunner.. ik heb hem gekocht bij de Dixons Tha-Ran BTW Wie er met mij online wilt gaan PB me dan.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.