Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb GTA op de ps2 en ik had een vraagje of je daar ook mods op ^_^ kunt doen

Geplaatst:

Nee, helaas. De vraag komt vaak langs en terecht ook natuurlijk; met mods spelen is erg leuk. Helaas zijn er geen mods voor de PS2. Ik heb me eens laten vertellen dat het niet geheel onmogelijk is, maar dan gaan we een beetje de illegale kant op en dat moeten we niet hebben. Helaas zijn de mods die te vinden zijn enkel voor de PC en helaas niet voor de PS2. Wil je graag modden, dan zul je denk ik een versie voor de PC moeten aanschaffen.

Geplaatst:

Nee, helaas. De vraag komt vaak langs en terecht ook natuurlijk; met mods spelen is erg leuk. Helaas zijn er geen mods voor de PS2. Ik heb me eens laten vertellen dat het niet geheel onmogelijk is, maar dan gaan we een beetje de illegale kant op en dat moeten we niet hebben. Helaas zijn de mods die te vinden zijn enkel voor de PC en helaas niet voor de PS2. Wil je graag modden, dan zul je denk ik een versie voor de PC moeten aanschaffen.

ok jammer

toch bedankt

Geplaatst:

GTA:SA voor op de pc is niet zo duur hoor je hebt al een nieuwe voor 20 euro ;)

Je kunt hem ok van iemand overkopen ofzo maar GTA:SA is helemaal niet duur meer dus je kan bij je plaatselijke speelgoedwinkel/gameshop even langsgaan :engel:

Greetz :cya:

Geplaatst:
GTA:SA voor op de pc is niet zo duur hoor je hebt al een nieuwe voor 20 euro ;)

Je kunt hem ok van iemand overkopen ofzo maar GTA:SA is helemaal niet duur meer dus je kan bij je plaatselijke speelgoedwinkel/gameshop even langsgaan :engel:

Greetz :cya:

de pc die hij heeft moet het nog aan kunnen ^_^

Geplaatst:

Het kan tgg wel moods op de PS-2 met een armax ofsoiets:?

ps.:inmiddels kost de GTA:SA op de PC al 15 euro

Geplaatst:

Voglens mij is de ARMAX meer een soort van cheatprogamma voor de (PSP of) PS2 waar allerlei cheats opzitten, die je dus weer kunt gebruiken in een aantal spellen. Mods kun je volgens mij sowieso niet op (een PSP of) een PS2 zetten, ook niet met een ARMAX. Daarom moet men gewoon een PC versie aanschaffen, en die is inderdaad niet zo duur meer.

Geplaatst:

ps2 heeft geen harde schijf en je kunt geen MODS op die beveiligde dvds zetten van de ps2. dus beetje logisch denken en je weet het antwoord wel

het zou mogelijk kunnen zijn over een tijdje op de ps3 en of xbox360 omdat die harde schijven hebben en je daar dus flink aan kan schroeven.

Geplaatst:

ik heb een paar dagen geleden gta sa voor de pc gekocht en hij kost nog steeds 20 euro en geen 15

Geplaatst:

ik heb een paar dagen geleden gta sa voor de pc gekocht en hij kost nog steeds 20 euro en geen 15

Dat licht eraan welke speelgoed handelaars hoe duur ze die verkopen bijvoorbeeld bij bartsmit kost hij 20€ bij dixons 15€ en bij intertoys 25€!

Geplaatst:

Je had eerst nogg ff de andere winkels kunne chekke...dan was je dus 5 euro goedkoper uit ;)

Geplaatst:

De adviesprijs is €20, maar veel winkels verkopen het voor €15 omdat ze er anders niet gemakkelijk vanaf komen, een stukje marktprincipe. ;)

In ieder geval, dit topic lijkt me niet het juiste topic om te discussiëren over de prijs. De topicstarter is geholpen, dus kan dit topic op slot: :slotje:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...