The Distortion Geplaatst: 30 juli 2007 Rapport Geplaatst: 30 juli 2007 Hallo mensen,, Ik ga weer eens met 3 missies vast waar ik nou totaal echt niet verder kom de 3 missies zijn Missie's: 1* Van Ryder: Dat je naar het leger moet,, en dan die pakjes moet inladen 2* Big Smoke 3* CV - El Corona: Je moet ergens een Low Rider pikken ofzo, en dan naar die meeting heen gaan Cheats: Ja Versie: 1.01 M.v.g The Distortion Hoop dat iemand me met deze 3 missies zou kunnen helpen GTASAsf1.b
Wijst Geplaatst: 30 juli 2007 Rapport Geplaatst: 30 juli 2007 (bewerkt) Mission Passed-Robing uncle Sam Ryder Beloning: +Respect Mission Passed-Running Dog Big Smoke Beloning: +Respect Mission Passed-High Stakes, Low-Rider Cesar Vialpando Beloning: $1000 Bij het behalen van deze 3 missies heb ik geen cheats of mods gebruikt. Ik wens je veel succes bij de vervolg missies ! Bewerkt: 30 juli 2007 door Wijst
The Distortion Geplaatst: 30 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juli 2007 (bewerkt) Doe ik graag voor je ! Heel erg bedankt dat je er moeite voor wilt doen Dankje Mvg The Distortion ..Chris Edit: WOow heel erg bedankt dat je het zo snel heb gedaan En bedankt Grtz Distortion Bewerkt: 30 juli 2007 door The Distortion
Dutchy3010 Geplaatst: 30 juli 2007 Rapport Geplaatst: 30 juli 2007 Met het vriendelijke verzoek om voortaan het lijstje uit de regels te gebruiken, sluit ik dit topic.
Recommended Posts