Kidco5 Geplaatst: 30 juli 2007 Rapport Geplaatst: 30 juli 2007 Ik heb weer eens een probleem met de N00bmode: Ik ging de missie 'Running Dogg' spelen maar omdat ik weet dat de N00bmode soms vastloopt juist voor of juist na cutscènes (vooral bij de Infinite Health mod) schakel ik die uit. Na de missie wil ik de Infinite Health terug inschakelen maar dan loopt het spel vast en moet ik opnieuw beginnen en sindsdien is dat altijd zo gebleven. Weet er iemand wat ik kan doen? Ik heb al gebrobeerd: N00bmode opnieuw installeren en mezelf dood laten gaan en mezelf laten arresteren. Alvast bedankt. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 30 juli 2007 Rapport Geplaatst: 30 juli 2007 Dat zijn irritante bugs, die denk ik niet makkelijk op te lossen zijn. Deze bugs zijn natuurlijk nooit de bedoeling geweest, maar even afgezien van dat. Ik heb misschien twee opties voor je. Ik zag dat je de n00bmode al opnieuw geïnstalleerd had, maar heb je al eens een andere versie geprobeerd? Zo nee, probeer dat eens. Als je bijvoorbeeld nu de 'opened up' versie hebt geïstalleerd, dan moet je die andere eens kiezen. Ik meende namelijk dat er twee versies waren met storyline. Een andere optie is het laten doen van de missie. Ik betwijfel overigens of dat gaat lukken, maar nooit geschoten is altijd mis, immers. Reageren
Kidco5 Geplaatst: 30 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juli 2007 (bewerkt) Dat zijn irritante bugs, die denk ik niet makkelijk op te lossen zijn. Deze bugs zijn natuurlijk nooit de bedoeling geweest, maar even afgezien van dat. Ik heb misschien twee opties voor je. Ik zag dat je de n00bmode al opnieuw geïnstalleerd had, maar heb je al eens een andere versie geprobeerd? Zo nee, probeer dat eens. Als je bijvoorbeeld nu de 'opened up' versie hebt geïstalleerd, dan moet je die andere eens kiezen. Ik meende namelijk dat er twee versies waren met storyline. Een andere optie is het laten doen van de missie. Ik betwijfel overigens of dat gaat lukken, maar nooit geschoten is altijd mis, immers. Wat bedoel je, een andere versie? Van de N00bmode? Maar dan moet ik toch een nieuw savegame starten? Ik heb al een nieuw savegeme gestart en dan lukt het wel, maar ik zou toch liever met mjn oude verdergaan. Maar die missie, die is al geslaagd, alleen had ik die mod gedeactiveerd omdat die wel eens fouten kan opleveren. Maar na die missie ging het niet meer. Bewerkt: 30 juli 2007 door Kidco5 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.