WackoX Geplaatst: 30 juli 2007 Rapport Geplaatst: 30 juli 2007 De titel zegt het al, bestaat er een mod waarmee ik bijv. een auto zelf kan aanpassen? Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 30 juli 2007 Rapport Geplaatst: 30 juli 2007 De titel zegt het al, bestaat er een mod waarmee ik bijv. een auto zelf kan aanpassen? Aanpassen in welke zin? Wil je er plaatjes op hebben? Hele gekke kleur? Spoilers veranderen? Iets anders? Misschien kan het eenvoudig, door gewoon even in het spel naar een modshop te gaan: TransFender Loco Low Co. Wheel Arch Angels Hopelijk bevredigd dit je behoeftes, maar voor het geval dit niet zo is, verplaats ik dit topic naar de modding fora. Reageren
WackoX Geplaatst: 30 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juli 2007 (bewerkt) Sorry, daar had ik hem ook gezet mat opeens staat hij hier, Maar ik bedoel geen garage ik bedoel een programma waarmee ik dingen aan auto's kan aanpassen dat niet in gta sa kan. bijvoorbeeld een bumper op een helikopter zetten of zo iets P.S. plaatjes en gekke kleuren veranderen kan ik al (met txd workshop) Bewerkt: 30 juli 2007 door Danny_k Reageren
K.O. Geplaatst: 30 juli 2007 Rapport Geplaatst: 30 juli 2007 Je kunt textures veranderen. Maar om de 'vorm' van een voertuig aan te passen kun je het beste leren modellen met een 3D programma als ZModeler of 3DSMax. Ik dacht niet dat er makkelijkere tools voor waren. Reageren
GTA_XP Geplaatst: 30 juli 2007 Rapport Geplaatst: 30 juli 2007 Zelf aanpassen gaat niet heel snel. Je moet veel verstand hebben van UVW mappen (textures erin zetten) en daar moet je dan ook erg veel polys maken zodat het gedetailerder is. Sinds wanneer kwam je met jou idee op? Reageren
WackoX Geplaatst: 7 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 augustus 2007 Zelf aanpassen gaat niet heel snel.Je moet veel verstand hebben van UVW mappen (textures erin zetten) en daar moet je dan ook erg veel polys maken zodat het gedetailerder is. Sinds wanneer kwam je met jou idee op? Ik bedoel zo iets als (Google) SketchUp maar dan dat hij .txd of .dff kan openen Reageren
Wazuup Geplaatst: 7 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2007 Dat kan met het programma 3dsmax in combinatie met: Kams Script voor 3DS Max. Zeer veel ervaring vereist, ga daarom eerst maar eens het programma rustig bekijken voordat ik je meer uitleg. Reageren
WackoX Geplaatst: 8 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 augustus 2007 En waar download ik 3dsmax? Reageren
Ninoke Geplaatst: 8 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2007 (bewerkt) En waar download ik 3dsmax? Google is your friend Ik zoek wel even En je kunt er wel alleen maar trials van downloaden! Voor de volledige versie moet je betalen! Greetz EDIT:Ik heb hier eentje gevonden,je moet je wel eerst registreren! >>DIT<< is de link Veel plezier ermee Bewerkt: 8 augustus 2007 door Ninoke Reageren
WackoX Geplaatst: 8 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 augustus 2007 (bewerkt) Oke ben bezig met downloaden. EDIT: Oke ik heb hem met dat script gedoe maar ik kan geen eens .dff of .txd openen! Bewerkt: 11 augustus 2007 door Wazuup Reageren
Bradley H. Geplaatst: 11 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2007 Oke ik heb hem met dat script gedoe maar ik kan geen eens .dff of .txd openen! Op deze manier gaat het niet lukken jongen. 3DSmax is een gecompliceerd programma, en er is tijd nodig om het onder de knie te krijgen... Als ik jou was zou ik het gewoon laten bij het downloaden van kant en klare automods. Mocht je het toch willen proberen, kun je tutorials vinden in de "Master Tutorial List"... Succes, Reageren
WackoX Geplaatst: 11 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 augustus 2007 Auto's inporteren moet tovh niet moeilijk zijn Reageren
K.O. Geplaatst: 11 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2007 Auto's inporteren moet tovh niet moeilijk zijn Komt omdat je niet op 'openen' moet klikken, maar dat je eerst in 3dsmax het script moet runnen, zodat je een nieuw schermpje krijgt, en via dat ding moet importeren. Reageren
WackoX Geplaatst: 13 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 augustus 2007 En hoe moet ik dat script runnen? want zoals ik het readme bestand stond, stond er dat ik die bestanden de 3DSmax bestanden moest overschrijeven, dat het ik ook gedaan maar hoe moet ik dat script dan runnen ? Reageren
K.O. Geplaatst: 13 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2007 In 3dsmax, klik bovenaan (in die balk met oa 'file', 'edit', 'tools' etc) op MAXScript, en klik vervolgens op Run script. Blader verolgens naar bijvoorbeeld de GTA_DFF_IO. Er is nog een andere mogelijkheid. Als je het beginscherm ziet zeg maar, met 4 lege velden, zie je aan de rechterkant een aantal opties staan met Kam's GTA scripts erboven (rechts van t 'Perspective' schermpje). Vervolgens kun je op één van de knoppen klikken, zoals DFF IO of Collision IO Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.