WackoX Geplaatst: 13 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 augustus 2007 (bewerkt) Bedank, ik had het nèt voor jou al gevonden. ik weet al hoe het werkt met inport en export, Allemaal bedankt! Bewerkt: 14 augustus 2007 door Danny_k Reageren
WackoX Geplaatst: 14 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 augustus 2007 (bewerkt) ik heb al wat dingen aangepast, maar hoe exporteer ik hem? want ik doe het altijd fout, als ik bijvoorbeeld de deur van een sentinel er uit haal, en ik exporteer hem dan, en ik spawn een sentinel dan crasht GTA, hoe kan dit? Bewerkt: 14 augustus 2007 door Danny_k Reageren
K.O. Geplaatst: 14 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2007 ik heb al wat dingen aangepast, maar hoe exporteer ik hem?want ik doe het altijd fout, als ik bijvoorbeeld de deur van een sentinel er uit haal, en ik exporteer hem dan, en ik spawn een sentinel dan crasht GTA, hoe kan dit? Dan heb je de mod niet goed erin gezet. Volgens mij zit het met deuren overigens extra lastig, omdat deze moeten kunnen veranderen bij een bepaalde hoeveelheid schade aan je voertuig. Ik weet dus niet zeker of het uberhaupt mogelijk is om deuren eruit te halen. Reageren
WackoX Geplaatst: 14 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 augustus 2007 ik heb al wat dingen aangepast, maar hoe exporteer ik hem?want ik doe het altijd fout, als ik bijvoorbeeld de deur van een sentinel er uit haal, en ik exporteer hem dan, en ik spawn een sentinel dan crasht GTA, hoe kan dit? Dan heb je de mod niet goed erin gezet. Volgens mij zit het met deuren overigens extra lastig, omdat deze moeten kunnen veranderen bij een bepaalde hoeveelheid schade aan je voertuig. Ik weet dus niet zeker of het uberhaupt mogelijk is om deuren eruit te halen. kan wel ik selecteer hem en dan druk op op del en dan is alleen de deur weg, maar dat wou ik niet, ik wou dus zo'n minigun er op plaatsen maar hoe moet ik exporteren? Hier de foto: Vergroot hem wel ff Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.