jaah90 Geplaatst: 21 december 2004 Rapport Geplaatst: 21 december 2004 Wat/welk programma is het best om zo´n prachtig filmpje in elkaat te zetten~? dan bedoel ik dus: mooie teksten toevoegen, mooie overgangen,muziek toevoegen? Hiermee helt up me echt mee. :rolleyes: ----- :rolleyes: Reageren
mango Geplaatst: 21 december 2004 Rapport Geplaatst: 21 december 2004 (bewerkt) fimpjes weet ik echt niet wel voor geluid gta games:download:san andreas radio EDIT SLOTJE Bewerkt: 21 december 2004 door mango Reageren
BrokenTable Geplaatst: 21 december 2004 Rapport Geplaatst: 21 december 2004 EDIT SLOTJE Waarom een slotje? Z'n vraag is niet beantwoord. En als er een ander topic over is, is het iig. netjes om hem daar heen te verwijzen... Verplaatst naar Computer forum Reageren
TubS Geplaatst: 21 december 2004 Rapport Geplaatst: 21 december 2004 als je een trial van swishmax download kan je tekst effecten maken en opslaan als avi en kan je in windows movie maker achter elkaar plakken en muziek toevoegen enz Reageren
Robienske Geplaatst: 22 december 2004 Rapport Geplaatst: 22 december 2004 Windows moviemaker en eens updaten, dan heb je speciale titel en overgang effecten. Reageren
Ewoud Geplaatst: 22 december 2004 Rapport Geplaatst: 22 december 2004 Pinnecle misschien schijnt een erg goed programma te zijn beter dan movie maker 2. Edit:Mango als een vraag nog niet beantwoordt is dan ga je toch niet zeggge Slotje. Reageren
jaah90 Geplaatst: 24 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 24 december 2004 Pinnecle misschien schijnt een erg goed programma te zijn beter dan movie maker 2.Edit:Mango als een vraag nog niet beantwoordt is dan ga je toch niet zeggge Slotje. Waar kan ik Pinnecle downen??? :unsure: Reageren
Robienske Geplaatst: 25 december 2004 Rapport Geplaatst: 25 december 2004 Met wat googlen vind je dit al snel . Reageren
MightyDuck Geplaatst: 25 december 2004 Rapport Geplaatst: 25 december 2004 Jup google is je vriend. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.