Jump to content

Rode vuurtoren magie?

Recommended Posts

Geplaatst:

Als ik helemaal in het hoekje van het strand bij de vuurtoren ga staan daalt m'n wanted level altijd..?

Heeft iemand anders dat al meegemaakt?

Geplaatst:

Altijd? Niet dat dit een keer gebeurt is toen je wanted level 1 had, want dat raak je altijd wel na een tijdje kwijt. Had je echt Wanted Level 2 of hoger?

Geplaatst:

De oorzaak is waarschijnlijk dat daar geen politie kan komen :) Zolang je geen erge dingen doet zal het Wanted level niet stijgen. Dus het is logish dat het daar daalt.

Geplaatst: (bewerkt)
  MartyCeha zei:
Altijd? Niet dat dit een keer gebeurt is toen je wanted level 1 had, want dat raak je altijd wel na een tijdje kwijt. Had je echt Wanted Level 2 of hoger?

Paar keer gehad met wanted level 2

En dat vlak nadat ik 3 politiemannen had neergeschoten.

Bewerkt: door De Plag
Geplaatst:

Zoiets heb ik als ik 4 wanted levels of meer heb en ik rijd van een stad het bos in :?

Mischien bugje ofzo.

Geplaatst:

nee als je meer als 2 sterren hebt en je gaat naar een andere stad dus bijv van los santos naar las venturas dan verlies je sterren

aangezien die vuurtoren op de rand van Los santos is denk ik dat de engine hetzelfde berekent en dus ook denkt dat je los santos verlaat dus sterren verliest.

Geplaatst:
  Scrtz zei:
nee als je meer als 2 sterren hebt en je gaat naar een andere stad dus bijv van los santos naar las venturas dan verlies je sterren

aangezien die vuurtoren op de rand van Los santos is denk ik dat de engine hetzelfde berekent en dus ook denkt dat je los santos verlaat dus sterren verliest.

Echt :? bij mij niet d8 ik.

Het zal een bug zijn of omdat je niets doet.

Gebruik jij een trainer mischien druk je dan ergens op dat je met je trainer all wanted level weg haalt (het is een idee)

Geplaatst:

Nee, gebruik geen trainers.

Maar dit is, als je op de kaart kijkt niet in de badlands. Wel op de grens maar net niet

Geplaatst:

nee gebruik geen trainers

maar als ik van los santos naar bijv die bergen allemaal ga dan gaat mijn wanted level omlaag zelfs als die 2 of 3 is

Geplaatst:

Ik dacht dat het zo was dat als je wnated level daal met 2 of meer sterren dat de politie je niet kan vinden.

Heb dat veel in het bos en in de woestijn.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...