Ninoke Geplaatst: 30 juli 2007 Rapport Geplaatst: 30 juli 2007 (bewerkt) Omdat ik 2 keer SA op m'n pc'tje heb (1 voor te modden en 1 voor sa-mp te spelen)wil ik op de gemodde SA de noobmode terug instaleren op mijn ongemodde SA heb ik al een savegame en dat is een save file 1 maar ik heb een savegame voor de noobmode gedownd en dat is ook een save file 1 weet iemand hoe ik van een save file 1 een save file 2 maak? Greetz @Hieronder:-Mathijs-jij weet me elke keer te verbazen Bewerkt: 30 juli 2007 door Ninoke Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 30 juli 2007 Rapport Geplaatst: 30 juli 2007 Omdat ik 2 keer SA op m'n pc'tje heb (1 voor te modden en 1 voor sa-mp te spelen)wil ik op de gemodde SA de noobmode terug instaleren op mijn ongemodde SA heb ik al een savegame en dat is een save file 1 maar ik heb een savegame voor de noobmode gedownd en dat is ook een save file 1 weet iemand hoe ik van een save file 1 een save file 2 maak?Greetz Het is me nog een klein beetje onduidelijk, maar ik maak hieruit op dat je twee savegames hebt met de naam: 'GTASAsf1.b'? Deze kun je simpel veranderen door het cijfer te wijzigen. Je gaat naar de map waar je savegames opgeslagen staan, dat zijn meestal je 'GTA San Andreas User Files', ('Mijn Documenten'). Je klikt met je rechtermuisknop op de betreffende savegame en je kiest voor 'naam wijzigen'. Het cijfertje 1 verander je dan naar een cijfer naar keuze van 1 t/m 8. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.