Jump to content

Eigen gang oprichten

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik speel op de PS2 en Ik kreeg net de melding dat ik mijn eigen gang kan oprichten, maar hoe doe ik dit?

Geplaatst: (bewerkt)
Ik speel op de PS2 en Ik kreeg net de melding dat ik mijn eigen gang kan oprichten, maar hoe doe ik dit?

je kan een paar grove members rekruteren...op de PS-2 net als bij mij is de grove member targette en dan naar bove klikke...

je kan ook zodra hij je volgt ff naar boven klikke en hij zal daar waar die stond op je wachten als je pijltje naar bove in geklikt houdt zal de band verbraken....ook zal je naarmate je respect stijgt meer members mee kunne neme:D:D

Bewerkt: door GTA-fan2
Geplaatst:

Het is niet echt een eigen gang, het is meer rekruteren. Je kan alleen homies van Grove Street rekruteren. Ze zullen je volgen en je beschermen tegen politie en vijandige gangs (en anderen die je aanvallen). Ze blijven wel nog steeds lid van Grove Street Families, vandaar dat het niet echt een 'eigen gang' is. Je kan ze rekruteren door een homie in het visier te nemen (op hem te mikken) en dan op het pijltje omhoog te drukken. Je kunt ze commando's geven doormiddel van de pijltjestoetsen. Pijltje omhoog (je hoeft ze niet meer in het visier te nemen als je ze al hebt gerekruteerd) en ze volgen je. Pijltje omlaag en ze wachten op je, en je kunt alleen in actie komen. Druk weer op het pijltje omhoog en ze komen weer. Als je pijltje omhoog of pijltje omlaag ingedrukt houdt, dan 'ontsla' je ze en dan volgen ze je niet meer, dan doen ze gewoon weer waar ze zelf zin in hebben.

Het aantal homies dat je kan rekruteren is afhankelijk van de hoeveelheid respect die je hebt. In het begin kun je er 2 (dacht ik, weet ik niet zeker) en het maximum is acht. Respect verdien je door missies en door de juiste kleding te dragen (voornamelijk groen). Homies zullen ook bij je in de auto stappen als jij in een auto stapt en ze zullen ook een driveby uitoefenen op vijandige gangs. In de meeste auto's kun je er maar 3 meenemen, maar in de Coach (die bus) kun je ze alle acht meenemen. En ze kunnen zwemmen en ze hebben nooit een parachute als ze mee zijn gegaan in een vliegtuig, dus skydiven met homies kost hun het leven.

Nog vragen, dan vraag je het maar ;)

Geplaatst:
Bedankt, kan ik ze ook meenemen naar een missie?

Je kunt ze in principe overal mee naar toenemen, ook naar missies. Echter lijkt me dit niet slim, aangezien je ‘homies’ al snel voor je voeten gaan lopen. Bovendien heb je er ook niet echt veel aan, aangezien ze meestal tegen muurtjes en dergelijke oplopen. Echt bedoeld voor missies zijn die ‘homies’ dus niet. Daarnaast kun je die ‘homies’ het overgrote deel van de storyline ook niet eens gebruiken, aangezien je dan in andere delen van San Andreas missies doet. Enige missie waarin je 'homies' meeneemt is 'Los Desperados', maar daar was ik zie leiver kwijt, dan rijk geweest. ;)

Geplaatst:

Volgens mij niet,Er is wel een cheat dat je meerdere mensen kan rekruteren,En bij die cheat hoef je geen respect te hebben enzo

Geplaatst:

Dat soort cheat bestaat niet, maar er bestaat wel een cheat voor respect en dat je andere mensen dan je homies kan rekruteren. Deze kun je met een pistool of een rocketlauncher rekruteren.

Dan nog leuk om te weten: het wapen waarmee je op ze richt, krijgen de gerekruteerde homies ook tenzij ze al een wapen hebben. Dit geld alleen voor het pistool, het mes, de tec 9 en, als je alle 100 tags hebt gehaald ook voor de desert eagle en de smg.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...