PrI3sT Geplaatst: 30 juli 2007 Rapport Geplaatst: 30 juli 2007 hoe kun je een soort van gezichtjes linksboven op het scherm activeren zag het in dit filmpje je weet wel dat ze lachen als je tegen een muur rijd alvast bedankt Reageren
Speakrslayer Geplaatst: 30 juli 2007 Rapport Geplaatst: 30 juli 2007 Voor zover ik weet komen die enkel tijdens bepaalde gebeurtenissen. Bijvoorbeeld als je crashed, hem inhaalt of hem ramt. Reageren
PrI3sT Geplaatst: 30 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juli 2007 maar bij mij gebeurd het nooit nog nooit gebeurd en ik heb tegen kenji gewonnen door hem in te halen !! help me Reageren
maki115 Geplaatst: 30 juli 2007 Rapport Geplaatst: 30 juli 2007 maar bij mij gebeurd het nooit nog nooit gebeurden ik heb tegen kenji gewonnen door hem in te halen !! help me eh dat gebeurde bij mij juist vaak als ik hem inhaalde bij canyon race en met stad daar knalde ik tegen het verkeer op en toen lachte hij verder weet ik niet Reageren
GTAFreak007 Geplaatst: 30 juli 2007 Rapport Geplaatst: 30 juli 2007 als je goed kijkt en wat engels verstaat staat er bij comments op dat filmpje dat het een glitch was op de pc versie je kunt dit niet activeren door op bepaalde knoppen te duwen ik hoop dat dit is wat je naar vroeg Mvg gtafreak07 Reageren
The Distortion Geplaatst: 31 juli 2007 Rapport Geplaatst: 31 juli 2007 hoe kun je een soort van gezichtjes linksboven op het scherm activerenzag het in dit filmpje je weet wel dat ze lachen als je tegen een muur rijd alvast bedankt Dat heeft alleen PC Reageren
PrI3sT Geplaatst: 31 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 31 juli 2007 ik heb hem op ps2 toch bedankt Reageren
thug Geplaatst: 18 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2007 (bewerkt) je ziet die gezichtjes alleen op ps3 pc en xbox360 Bewerkt: 18 augustus 2007 door thug Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.