ICE-Spirit Geplaatst: 30 juli 2007 Rapport Geplaatst: 30 juli 2007 HOOOI !! Beste Gamerzzzz, ik heb een klein probleempje, ik heb een filmserver, in productie. Ik heb vele admin commands enzo maar ik zoek een script dat een Admin Area toevoegt in sa:mp. Heeft iemand zoiets staan, of weet je toevallig waar ik het kan vinden? Antwoord dan. ICE Reageren
Sandra Geplaatst: 30 juli 2007 Rapport Geplaatst: 30 juli 2007 Ik heb er zelf geeneen. Maar misschien zou je even in het scriptshowroom op het sa-mp forum kunnen kijken. Reageren
kevin software Geplaatst: 5 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2007 plaats dit in je gewoone script public adminzone () { for (new i=0;i<MAX_PLAYERS;i++){ if(!IsPlayerAdmin){ if(IsPlayerAt(i,-72.9683,1642.7612,434.1817,2139.6919){ SendClientMassage(i,COLOR_RED,"* This is the admin area you will be killed"); SetlPlayerHealt(i,0.0); } } } } en maak een timer aan voor de public o ja om warnings te voor komen zet dit boven "main": forward adminzone (); Reageren
Azer Geplaatst: 5 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2007 Met jouw code wordt juist een admin gekilled in die area en zonder de "IsPlayerAt" functie werk het al helemaal niet. Reageren
kevin software Geplaatst: 6 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2007 Met jouw code wordt juist een admin gekilled in die area en zonder de "IsPlayerAt" functie werk het al helemaal niet. nee hoor de admin word niet gekilled er staat een ! voor de isplayeradmin Reageren
Sandra Geplaatst: 6 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2007 plaats dit in je gewoone scriptpublic adminzone () { for (new i=0;i<MAX_PLAYERS;i++){ if(!IsPlayerAdmin){ if(IsPlayerAt(i,-72.9683,1642.7612,434.1817,2139.6919){ SendClientMassage(i,COLOR_RED,"* This is the admin area you will be killed"); SetlPlayerHealt(i,0.0); } } } } en maak een timer aan voor de public o ja om warnings te voor komen zet dit boven "main": forward adminzone (); Zet a.u.b. geen dingen hier die je zelf niet eerst getest hebt! Dit stuk zal nevernooit werken op deze manier: - SendClientMassage moet zijn SendClientMessage - SetlPlayerHealt moet zijn SetPlayerHealth en IsPlayerAt is een zelfbedachte funcie door jou. Werkt dus ook niet Reageren
ICE-Spirit Geplaatst: 6 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 augustus 2007 plaats dit in je gewoone scriptpublic adminzone () { for (new i=0;i<MAX_PLAYERS;i++){ if(!IsPlayerAdmin){ if(IsPlayerAt(i,-72.9683,1642.7612,434.1817,2139.6919){ SendClientMassage(i,COLOR_RED,"* This is the admin area you will be killed"); SetlPlayerHealt(i,0.0); } } } } en maak een timer aan voor de public o ja om warnings te voor komen zet dit boven "main": forward adminzone (); Zet a.u.b. geen dingen hier die je zelf niet eerst getest hebt! Dit stuk zal nevernooit werken op deze manier: - SendClientMassage moet zijn SendClientMessage - SetlPlayerHealt moet zijn SetPlayerHealth en IsPlayerAt is een zelfbedachte funcie door jou. Werkt dus ook niet En nu de hele code graag ... Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 7 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2007 Misschien is >>dit<< iets wat je zoekt? Reageren
ICE-Spirit Geplaatst: 9 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 augustus 2007 Yup! Dat is het! Thx Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.